Gå til innhold

Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra


Anbefalte innlegg

MisteRolf skrev (50 minutter siden):

Dere som har gått fra SamGalS21U til SamGalS22U  -  er det noen gode grunner til å oppgradere ?  (utenom Pen - den er jeg kjent med fra S21U deksel m/pen og tidligere note)

Merker ikke enorme forskjeller på noe. Kamera er hakket bedre ellers er mye likt s21u. Batteritiden Lurer jeg nesten på om er blitt dårligere, men det kan komme av at jeg er på et sted med dårligere dekning enn jeg normalt er nå. Klarer 5timer SOT på en god dag. 

Pennen er blitt enda bedre enn note 20 ultra som allerede var ganske bra. Denne telefonen hadde vært perfekt med flat skjerm som var litt mindre og noen timer mer batteritid :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp påstår at man må betale 1 faktura til Telenor for få rabatten på 2000 (som jeg allerede har fått). Ringte Telenor og kansellerte portering, men Elkjøp har aktivert portering igjen (!). 

Det står spesifikt på tilbudet at Telenor ikke har binding.

Regner med det bare er en sleip selger, men ikke så interessert i å få 2000 trekt fra kortet heller. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig skrev (2 minutter siden):

Elkjøp påstår at man må betale 1 faktura til Telenor for få rabatten på 2000 (som jeg allerede har fått). Ringte Telenor og kansellerte portering, men Elkjøp har aktivert portering igjen (!). 

Det står spesifikt på tilbudet at Telenor ikke har binding.

Regner med det bare er en sleip selger, men ikke så interessert i å få 2000 trekt fra kortet heller. 

Du har 1mnd angrefrist så det enkleste er å kjøpe abo med nytt nr og la det aktiveres med en gang så kan du ringe å avbestille igjen uten kostnad. Denne gangen porterte jeg, men blir nok å bytte tilbake. Tok aktivering 1 dag før skifte siden selger sa jeg ikke ble dobbeltfakturert da fra begge, men vedder på der skjer igjen :p

Lenke til kommentar

Alt jeg får fra Samsung er dette :

Takk for at du kontaktet Samsung support!

Dessverre tar dette lengre tid enn forventet på grunn av tekniske utfordringer vi har hatt den siste tiden. Vi beklager vår lang ventetid og ulempene dette har medført!

Som jeg har informert deg om tidligere, har vi opprettet en intern sak for ditt ærend. Saken din er høyt prioritert og vi løser dette for deg.

Bestillingen din er inkludert i listen for å få Galaxy buds Pro og Samsung Care +. Så fort vi har fått mer informasjon fra den andre avdelingen, sender vi deg en e-post.

 

Hvor vanskelig kan dette være og fikse da Samsung :(

Lenke til kommentar
47 minutes ago, Datafriken said:

Alt jeg får fra Samsung er dette :

Takk for at du kontaktet Samsung support!

Dessverre tar dette lengre tid enn forventet på grunn av tekniske utfordringer vi har hatt den siste tiden. Vi beklager vår lang ventetid og ulempene dette har medført!

Som jeg har informert deg om tidligere, har vi opprettet en intern sak for ditt ærend. Saken din er høyt prioritert og vi løser dette for deg.

Bestillingen din er inkludert i listen for å få Galaxy buds Pro og Samsung Care +. Så fort vi har fått mer informasjon fra den andre avdelingen, sender vi deg en e-post.

 

Hvor vanskelig kan dette være og fikse da Samsung :(

Jeg har ikke en gang fått et slikt svar på e-post. Er godt over en uke siden jeg chattet med dem.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig skrev (55 minutter siden):

Elkjøp påstår at man må betale 1 faktura til Telenor for få rabatten på 2000 (som jeg allerede har fått). Ringte Telenor og kansellerte portering, men Elkjøp har aktivert portering igjen (!). 

Det står spesifikt på tilbudet at Telenor ikke har binding.

Regner med det bare er en sleip selger, men ikke så interessert i å få 2000 trekt fra kortet heller. 

 

minim skrev (51 minutter siden):

Du har 1mnd angrefrist så det enkleste er å kjøpe abo med nytt nr og la det aktiveres med en gang så kan du ringe å avbestille igjen uten kostnad. Denne gangen porterte jeg, men blir nok å bytte tilbake. Tok aktivering 1 dag før skifte siden selger sa jeg ikke ble


ser utsom d kommer an på hvem du snakker med..  Handlet i januar på sånn kampanje greie med Telenor abonnement. Tok det billigste, ansatt hos power sa må betale for 2 mnd. Ringte Telenor etter handel, fikk beskjed at dem bare avslutter abonnementet med engang . Men fikk en regning 1 mnd etter, ringte tilbake og da fikk beskjed om at æ måtte betale for 1 mnd. 

Lenke til kommentar
bbios skrev (2 timer siden):

 


ser utsom d kommer an på hvem du snakker med..  Handlet i januar på sånn kampanje greie med Telenor abonnement. Tok det billigste, ansatt hos power sa må betale for 2 mnd. Ringte Telenor etter handel, fikk beskjed at dem bare avslutter abonnementet med engang . Men fikk en regning 1 mnd etter, ringte tilbake og da fikk beskjed om at æ måtte betale for 1 mnd. 

Kanskje de har endret praksis siden mange hopper av igjen ganske fort. Det er vel ingen som vil ha dyre telenor abo uten å få noe igjen for at det koster mer. Jeg opplever nå dårligere kundeservice og et mer rigid håpløs system hos telenor enn hos de mindre også så ser overhode inget poeng med å ikke skifte etter første måned.

Lenke til kommentar
bruker-540634 skrev (På 9.4.2022 den 0.21):

Jeg har ikke så mye erfaring med ørepropper men sammenlignet med mine WH-1000XM4 hodetelefoner så var lyden rett å slett forferdelig syntes jeg, spesielt på høyt volum. Men fullt mulig at de er bra for å være ørepropper, har som sagt ikke så mye å sammenligne med.

Selvsagt smakssak, men Buds2 gjør det faktisk godt i tester, også mot de mye dyrere Sonyene. Lyden er om noe mer basstung i forhold til Buds+, ANC fungerer overaskende godt for så små ørepropper. En annen fordel er at Buds2 er så små at de, avhengig av ørestørrelse, ikke stikker ut og er behagelige å ha i øret selv når man ligger på siden.  https://www.rtings.com/headphones/tools/compare/sony-wf-1000xm4-truly-wireless-vs-samsung-galaxy-buds2-truly-wireless/25985/27472?usage=19&threshold=0.10

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Kan man snu hurtigpanelet slik at knappene ligger nederst når en drar det ned? Da kunne jeg betjent de med en hånd eller uten å flytte hendene, men slik det er i dag må jeg flytte hender eller bruke hånd nr2 til å skru på f. Eks lommelykten. En omvei er å dra ned dobbelt så knappene kommer lenger ned, men hadde en fått snudd de så ville det lille panelet virket bedre også.

Lenke til kommentar
ray001 skrev (24 minutter siden):

Fikk mail ifra Samsung Norge at de hadde fått min recycle mobil, men får 0kr. Stemmer dette? 

Screenshot_20220414-153325_Gmail.jpg

Det virker riktig. Du fikk vel 1500 kr i avslag da du betalte den nye telefonen? Eventuell ekstra verso ville vært dersom telefonen du sendte inn hadde verdi utover de 1500 kronene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (59 minutter siden):

Det virker riktig. Du fikk vel 1500 kr i avslag da du betalte den nye telefonen? Eventuell ekstra verso ville vært dersom telefonen du sendte inn hadde verdi utover de 1500 kronene.

Ja det gjorde jeg nok🤣

Så da vet en hvor lang tid det tar😳🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette skjer hver eneste gang en får med noe ekstra ved kjøp av telefon.. Det er heller ikke bare samsung som sliter med det. 

 

Både med s20 og 21 + nå med S22 er det bare problemer og ventetid 

Samme når jeg kjøpte Sony Xperia telefoner...

Er ikke akkurat noe ny praksis at en får med noe ekstra så forstår lite hvorfor de enda ikke har noe skikkelig system på det 

Lenke til kommentar

Fikk mine Buds Pro for cirka en uke siden. Jeg har vanligvis litt problemer med å få ørepropper til å sitte ordentlig uten å vri de ordentlig på plass, men disse passet rett inn og satt godt med de "gummifestene" som satt på som standard. Har ikke brukt de så mye enda, men har hørt litt musikk og hatt en lengre samtale med de. Lyden under avspilling av musikk er mer enn bra nok til mitt bruk, og tale er klar begge veier under telefonsamtale. Støydempingen fungerer veldig bra, men også bra at man har en funksjon for å slippe gjennom omgivelseslyd for eksempel når man har en telefonsamtale (føles veldig innelukket å snakke med øreproppene i øret uten denne funksjonen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...