Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhold med både eksen og kjæresten?


Gjest b5b30...32b

Anbefalte innlegg

Gjest b5b30...32b

Hei!

For å prøve å være mest mulig ærlig og skap en liten diskusjon rundt dette temaet velger jeg å dele en del av mine erfaringer her for å kunne få litt tilbakemeldinger om hva dere mener.

Oktober 2020 ble jeg sammen med kjæresten min. Vi hadde det fint i starten og vi tilbragte en del tid sammen spesielt på kveldene fordi han har 2 (er barn i helgene). Samtidig med at vi tilbragte tid sammen bodde han med eksen din fordi de oppdro barna sammen - etter vi hadde vært samme i ca 2 måneder flyttet hun ut ( kjæresten min sa at de var avklart og at alt var ok). Hun flyttet da inn i en annen leilighet som de eide sammen.

5 måneder senere flyttet jeg inn hos ham. Alt for tidlig ja, men jeg tenkte det vsr fint siden han hadde barn og jeg kunne hjelpe til. Jeg gikk godt overens med barna og jeg tilbragte veldig mye tid med å bli kjent med de ...

Samtidig med dette gikk eksen og kjæresten min til terapi for å enes ( de hadde ingen god stemning seg imellom ). 

I løpet av den tiden var jeg blitt gravid. Da ble det en del uenigheter som endte med at han kaster meg ut. Det vsr da jeg følte ar kommunikasjonen begynte å svikte.

Senere ble ble det så mye konflikter at han ville at jeg skulle flytte ut. Han sa at vi kunne prøve fra distanse. I løpet av denne perioden fra januar til mai kom han ikke å besøkte meg - men jeg måtte besøke han hver gang. Vi møttes ca 2 - 3 ganger i måneden og da på kvelden (natten).

Han forklarte det med at han trenger tid. I løpet av denne perioden var min tilknytning til barna blitt veldig svak og jeg savnet dem selvfølgelig selv om jeg ikke var mor. Under denne perioden var selvfølgelig mor til barna og kjæresten min blitt bedre venner.

Sommer 202q flyttet jeg inn igjen i noen måneder hvorpå det ble en del krangler fordi kjæresten min blant annet ønsket å kjøpe en større leilighet til eksen sin ( de eide fortsatt begge ro sammen). Han forklarer det med at han ikke har jobb og ikke tør å investere med meg.

Det endte da med at han kjøpte leilighet vegg i vegg og pusset opp hele hennes leilighet i 3 måneder hvorpå hun bodde i leiligheten til den var ferdig ( jeg hadde da slått opp fordi jeg ikke aksepterte dette, men vi var sammen mens hun bodde der).

Jeg flyttet inn når hun hadde flyttet ut. Nå bor de vegg i vegg og kaller hverandre bestevenner og mener du er i familie. Kjæresten min ønsker å ha familoekvelder med henne uten med og han er nede der å kler på barna en gang i blant pluss at han snakker med henne hvertfall annenhver dag.

Han ønsker også å tilbringe 2- 3 ganger med henne i uken.han ønsker også å snakke om med henne om våre problemer.

Eksen eier fortsatt leiligheten jeg bor i.

Hva tenker dere om dette ?

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: b5b30...32b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet nok svaret selv innerst inne og spørsmålet ditt er nok mer retorisk og du vet svaret. 
Ikke noe å satse på, mannen i ditt liv vil prioritere deg og ikke en x og ei ikke snakke om deres problemer, er jo ganske respektløst.

Leit å høre, men håper du kommer deg videre så fort du klarer for er jo ingen god situasjon du skal finne deg i. 
 

Gå etter positive elementer i livet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei . Jeg hadde ikke orket å involvere meg i et slikt familie forhold, du havner fort i mellom barken og veden. Slik du beskriver det, har han ikke klart å legge dette med ex-en bak seg. Han bor til og med vegg i vegg. Jeg hadde ikke orket å leve slik, det hadde fort blitt litt mye ubehagelige situasjoner ut av det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...