Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hjelp med håpløst platetopp-problem


Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har nylig flyttet inn i en utleieleilighet hvor, etter et par uker, platetoppen har valgt å låse seg i det jeg forstår som barnesikring (L(se bilde)). 
Dette skjedde helt av seg selv mellom frokost- og middagslaging, og jeg har forsøkt å trekke ut strømmen, ta sikringen og å utføre diverse trykkesekvenser på panelet.  Om man holder en av knappene inne i om lag 10 sekunder kommer feilmelding er03 opp (se bilde). Denne feilmeldingen går igjen hos flere produsenter og betyr tydeligvis vidt forskjellige ting fra produsent til produsent.

Problemet er at jeg ikke klarer å finne modellen på denne platetoppen, og huseier vet tydeligvis ikke heller hvor denne modellen stemmer fra. Jeg mistenker at den er fra Ikea da jeg kun har sett denne "K"-logoen (bilde) på deres plater, men jeg finner den verken i eksisterende eller tidligere sortiment, ei heller noe annet sted på nett. 

Er det noen som kjenner til problemet eller klarer å gjenkjenne denne modellen fra noe sted? 

IMG_3883.JPG

IMG_3884.JPG

IMG_3886.JPG

IMG_3897.JPG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se der ja! Det står en stekeovn under platetoppen, så det er knotete å komme til og jeg så ikke denne lappen før jeg gikk inn med mobilkameraet. 

Da er man ett steg nærmere og har funnet ut at det er en "Point PKP600ANO", men denne var det ikke enkelt å finne noe mer informasjon om. Visstnok billigmerket til gamle Expert er det jeg finner ut, men finner denne modellen kun på Prisguiden. 

IMG_3904.JPG

Lenke til kommentar

"Tænd knappen aktiveres.

Minus knappen og forreste højre plusknap aktiveres samtidig.

Begge slippes.

Minus aktiveres igen.

Alt indenfor 10 sekunder." 

Kom over denne siden med samme problem som deg: https://www.lav-det-selv.dk/forum/t/228200/s/kogeplader-viser-l-ud-for-alle-fire-blus

Som linker videre til: https://www.lav-det-selv.dk/forum/t/153567/s/haster-induktion-kogeplade

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...