Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Baldini skrev (30 minutter siden):
barezell skrev (3 timer siden):

Blir fort dying light, lost ark og horizion. Elden ring på et senere tidpunkt tenker jeg.

For soul-fan serien vil dette spillet vare i åresvis. 6 år siden Dark souls 3, så det sier litt :) personlig skal elden ring spilles sønder og sammen før det installeres noe annet.

Glad jeg ikke er i jobb, det blir Elden ring 12 timer i døgnet en stund framover. Jeg tror knapt jeg har gledet meg til noe så mye som til dette spillet. Går for platinum på ps5.  Og ja det vil vare i årevis. DLC vil komme helt garantert også. 

Lenke til kommentar
Zeph skrev (13 minutter siden):

Kanskje, kanskje ikkje. Sekiro fekk ikkje noko DLC, anna enn litt ekstra innhald ut av det som allereie fantes i spelet. From har hatt DLC til heile Dark Souls serien og Bloodborne, men det er ikkje noko garanti for at ER får det.

Elden ring får helst garantert DLC. Dette blir en kassasuksess uten like. Lagre denne meldingen og vis den til meg om et par år, og om jeg tar feil så skal jeg spise skjegget mitt, og det er stort.
At Sekiro ikke fikk DLC er litt merkelig ja, enig i det. 

Lenke til kommentar
Juggel skrev (16 minutter siden):

Jeg har aldri spilt noen av Souls spillene. Håper Elden Ring kan bli ekstra fantastisk ved å ikke kjenne til de tidligere spillene som har noen likheter.

Gled deg, om du liker dette så er du hektet og da blir dine neste spill soulsborne. Anbefaler at du starter med Dark souls 3 :) 

Men forbered deg på å dø, om og om igjen. Men det er en del av spillet. Man blir bedre etterhvert, derav ordtaket "Git gud"(get good) som du sikker har sett.
Elden ring blir også vanskelig, men ikke så vanskelig som Dark sous serien sies det. 
Mestringsfølelsen disse spillene gir er helt enorm, det er en grunn til at de er så godt likt og alt folk spiller de om og om igjen.

Endret av Ghost pirate LeChuck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Starte med DS3? Om du vil kaste deg ut i det så start med Demon’s Souls på PS3 eller remake på PS5. Eventuelt Dark Souls 1. Så speler du alt du vil i kronologisk rekkefølgje om det fell i smak.

Elden Ring blir litt annleis og har, så vidt meg bekjent, ingenting direkte med Souls-universet å gjere, så det er nok ein grei plass å starte det òg.

Det er noko med sjarmen og mekanikken til DeS og DS1 som gjer at det fungerer best i rekkefølgje. I tillegg til historien, karakterane osv. Då eg først fekk ein mistanke om at Souls var noko eg kunne like så kjøpte eg DeS, og då var det gjort. Etterpå fulgte DS1, DS2, DS3, Bloodborne og Sekiro. Ingen andre utviklarar har vore i nærleiken av å gje meg like mykje moro som From dei siste ti åra.

Lenke til kommentar
Emsal skrev (16 timer siden):

Er det sånn å betrakte at elden ring ikke er for oss "filthy casuals"? 

På ingen måte, Jeg er/var? en filthy casual og mitt møte med soulsserien for ca 4 år siden var brutal. Det var noe helt nytt og unikt. Det ble vanedannende og trangen til å komme til neste bonfire og ta neste boss var der hele tiden, selv om jeg var elendig på det. 
Men mestringsfølelsen med akkurat det å komme seg videre steg for steg overvinner alt, og man lærer etterhvert. Noen er kjempegode i slike spill, de som er født med sekundreflekser.Jeg er ikke det. 
 Nå har jeg rundet alle soulsspill inkludert sekiro som er det desidert vanskeligste av de. Jeg har gått fra å være elendig i slike spill til å bli god, men ikke supergod. Det vil jeg aldri bli. Og kommer man ikke videre så får man hjelp siden man er online hele tiden, bare å summone rett før bossfighten så kommer det forhåpentligvis en svett dude inn og blir med deg i kampen. Man kan også grinde seg opp i levels. Og det er også enkelte bosser som kan cheeses. mulighetene er store :) 
Anbefaler deg sterkt til å prøve Elden ring, og om du ikke starter der så start med Dark souls 3. Og liker du det så har du mange gode spill å glede deg til, fks bloodborne som er et av verdens beste spill.
På alle soulsspill så er det ingen easy, medium eller hard mode. Alle stiller likt
 

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (20 timer siden):

Du er for seint ute. Uncharted : Legacy of thieves har allerede vært ute noen dager. Har spilt det noen timer og det er meget lekkert på ps5. Uncharted 4 er et av de beste spillene noensinne. Mange Xboxfans som misunner det

Ikke på PC 😕 

Lenke til kommentar
3 hours ago, Ghost pirate LeChuck said:

På ingen måte, Jeg er/var? en filthy casual og mitt møte med soulsserien for ca 4 år siden var brutal. Det var noe helt nytt og unikt. Det ble vanedannende og trangen til å komme til neste bonfire og ta neste boss var der hele tiden, selv om jeg var elendig på det. 
Men mestringsfølelsen med akkurat det å komme seg videre steg for steg overvinner alt, og man lærer etterhvert. Noen er kjempegode i slike spill, de som er født med sekundreflekser.Jeg er ikke det. 
 Nå har jeg rundet alle soulsspill inkludert sekiro som er det desidert vanskeligste av de. Jeg har gått fra å være elendig i slike spill til å bli god, men ikke supergod. Det vil jeg aldri bli. Og kommer man ikke videre så får man hjelp siden man er online hele tiden, bare å summone rett før bossfighten så kommer det forhåpentligvis en svett dude inn og blir med deg i kampen. Man kan også grinde seg opp i levels. Og det er også enkelte bosser som kan cheeses. mulighetene er store :) 
Anbefaler deg sterkt til å prøve Elden ring, og om du ikke starter der så start med Dark souls 3. Og liker du det så har du mange gode spill å glede deg til, fks bloodborne som er et av verdens beste spill.
På alle soulsspill så er det ingen easy, medium eller hard mode. Alle stiller likt
 

Ser den, blir bare litt fort demotivert hvis jeg ikke får den progresjonen jeg vil. Kjedelig å dø, men så lenge man ikke miste noe progress så går det fint. Kjedelig å måtte begynne langt bak igjen.

Spiller red dead nå, det er en av de tingene jeg synes er kjipt. Lagret rett før jeg laget noe bråk også dødde jeg, men fikk ikke loadet der jeg lagret. Mulig jeg gjorde noe feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...