Gå til innhold

Nå skal World of Warcraft la Alliance og Horde spille sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tankbug skrev (2 timer siden):

Folk er ikke så opptatt av hvilken side man spiller på

Det har desverre blitt veldig utvannet og har liten betydning nå. Tror det kom med Warmode? Jeg har alltid digget world pvp, og har alltid angrepet alle jeg har sett. Men når jeg prøvde en trial for noen år siden, legion? Så prøvde bare folk å løpe vekk. De gjorde ikke motstand. Synes det er veldig merkelig. 

Lenke til kommentar
23 minutes ago, Noiz said:

Fyflate så flaut? Er grunne til dette at det ikkje er nok spillere til at spille lenger fungerer som det skal?

Dette er jo grunnprinsippet i WoW. Jaja, hoppet heldigvis av det synkende skipet for noen år siden

Du er en slik person som finner info om gitaropplæring på en oppslag tavle på nærbutikken og ringer vedkommende og sier at du ikke er interessert i gitarer også? 

 

Geez.. 

Endret av solz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Noiz skrev:

Fyflate så flaut? Er grunne til dette at det ikkje er nok spillere til at spille lenger fungerer som det skal?

Dette er jo grunnprinsippet i WoW. Jaja, hoppet heldigvis av det synkende skipet for noen år siden

Nei, det er alt for få ally spillere, og flere og flere inkludert meg endte opp med horde selv om eg ønsket å være ally. Langt mer grupper på hordesiden. Endelig kan eg gå tilbake til ally når denne patchen hitter uten å føle tørke på visse tidspunkt når eg starter gruppe.
Lenke til kommentar
23 minutes ago, hatredFan911 said:
1 hour ago, Noiz said:

Fyflate så flaut? Er grunne til dette at det ikkje er nok spillere til at spille lenger fungerer som det skal?

Dette er jo grunnprinsippet i WoW. Jaja, hoppet heldigvis av det synkende skipet for noen år siden

Nei, det er alt for få ally spillere, og flere og flere inkludert meg endte opp med horde selv om eg ønsket å være ally. Langt mer grupper på hordesiden. Endelig kan eg gå tilbake til ally når denne patchen hitter uten å føle tørke på visse tidspunkt når eg starter gruppe.

Sviker! Eg kommer heller til å dø med ære enn å leve blandt dyr uten!

 

Lenke til kommentar

Det neste blir vel at de fjerner world pvp... 

Spoiler

(Det er fjernet allerede...)

Det har vært EN side lenge, bare å skru av PvP og du kan spille på en PvP server uten noen sjans for å gjøre PvP.
Mange som skrur på PvP, kun for å få bonus, og det er fortsatt lite PvP fordi folk er opptatt med å gjøre quests etc.

 

Lenke til kommentar
13 hours ago, Noiz said:

Sviker! Eg kommer heller til å dø med ære enn å leve blandt dyr uten!

 

Med tanke på at det er meir "dyr"-aktige avatarer på Horde sida.... Tauren, Orc, Troll mot Worgen.... ok!! :D
(Eg er blandt dei som flytta frå 12 max level Alliance til å starte på nyttt på Horde side, og går ikkje tilbake ) :D :D :D

Lenke til kommentar

Jeg venter/håper på WoW2, hvor de gjør alt de planla å gjøre med Classic, og ikke blir presset til å lansere ny utvidelse.

Uldum ble skrinlagt.  Kom en ny oppdrag sone der i en senere utvidelse.
Kara er i Classic, men kom i BC, fordi de hastet med å gi ut TBC.
Grim Batol er i Classic, men kom ut i en senere utvidelse.
Stormwind har flere portaler som er ubrukt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...