Gå til innhold

Miyazaki lover at det blir flere giftsumper i Elden Ring 


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Baldini skrev (20 minutter siden):

Dette er årets storspill uten tvil. Alt for lenge mellom souls-spill for tiden. Får bare håpe det kommer masse content fremover. Etter par tusen timer i demons souls, dark souls 3 og bloodborne skal det bli herlig med noe nytt og spennende :)

Årets storspill ja. Jeg spår mange GOTY til vinteren, og de har allerede fått en før spillet er sluppet :D 
Utrolig mange som gleder seg til dette og jeg vet med sikkerhet at spillet er knallbra uten å ha prøvd det, kanskje fordi jeg er blodfan av soulsborne og networktesten blir jo storlikt.. Det at det er open world er bare spennende. Kjekt med noe nytt eller bare en kopi av DS. 
Jeg tror og håper at det kommer minst to dlc til spillet i fremtiden. Det skal bli gøy å se hva fromsoft kommer med etter Elden Ring. Alle venter jo på Bloodborne 2 og det vet de. Sekiro 2 hadde også vært rått men er jo ingen som vet om noen av de kommer. Det ryktes forresten at Bloodborne remake og bloodborne 2 allerede er i utvikling av et annet selskap. Så er det jo Velvet veil da som Fromsfot angivelig holder på med, lurer på hva det er for noe :) Spennende tider

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mye som skal til for at et souls game skal være dårlig, selv dark souls 2 som er kjent for å ha mye copypaste bosser var utrolig bra og spennende. Fromsoftware kommer ikke til å svikte så lenge de følger mer eller mindre den samme formel, ulempen er bare at de blir veldig ensidig i sjangeren og ikke kan utøve seg like godt i andre spill sjangere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...