Gå til innhold

Får ikke slått av musikken på spotify. Hva skjer?


DimSum

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkurat fått meg spotify, aldri hatt det før, jeg tenker å bruke den mest til podkaster og slike ting men når jeg trykker meg inn på en sang eller podkast så er det ingen avspiller, den bare spiller av og så er det ikke mulig å slå på pause eller stopp, hva kan jeg gjøre? 

Jeg har Samsung Galaxy s21 FE.

Den ser bare slik ut! 

 

Screenshot_20220130-175251_Spotify.thumb.jpg.ee9c64d457106c5c97c2915afe7f9e71.jpg

Endret av DimSum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, ja har prøvd og trykke på den men den bare fortsetter og spille. 

 

Får ikke skrudd av spotify på noen som helst måte, alle snakker om så bra spotify er men nå som jeg endelig fikk meg det så har den ikke en enkel stopp knapp engang! Merkelige greier! 

Lenke til kommentar
DimSum skrev (50 minutter siden):

Haha, det hjalp ikke, trodde alle bodde inne på Spotify jeg, jeg har blitt behandlet som om jeg har falt ut fra en ufo når jeg har sagt at jeg ikke har spotify! 

 

Men da er jeg ikke alene tydeligvis. 

Jeg har heller ikke Spotify. Sist gang jeg sjekket, hadde de ikke musikken jeg hørte på, så da var jo det enkelt. De samler forresten massevis av data om deg, og selger det, så lykke til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Avero skrev (30 minutter siden):

Du skal kunne åpne det du spiller i fullskjerm, har du prøvd å trykke rett ved siden av play knappen?

Edit: holder du på å spille av noe på dette skjermbildet forresten?

image.png.62215c01b0fa3079fa0c497a28be86c4.png

Nå har jeg plutselig en liten avspiller som kommer og går som den vil.  Nå spiller jeg av det som står på spilleren men jeg får ikke sånn som jeg ser andre får avspilt sine sanger/podkaster på! Screenshot_20220130-193846_Spotify.thumb.jpg.4bcdbbba7211bbdecb3aea5b437c4e84.jpg

Lenke til kommentar
Memento scientiam skrev (22 minutter siden):

Jeg har heller ikke Spotify. Sist gang jeg sjekket, hadde de ikke musikken jeg hørte på, så da var jo det enkelt. De samler forresten massevis av data om deg, og selger det, så lykke til. 

Jeg liker å leve farlig... 

Lenke til kommentar
Avero skrev (1 minutt siden):

Trykk her så får du fullskjerm, hvis det er det du er ute etter?

image.png.4dddd6d0ea84b0785e19e3aa509bc817.png

Der var den sida jeg ikke fant! Takk! 

 

Hvorfor i huleste har de ikke et tegn som viser at man må trykke der?? Uansett så leker den lille avspilleren gjemsel hele tida så det er irriterende for plutselig får jeg ikke slått av musikken, da må jeg avinstallere hele spotify for å stoppe den. 

 

Men takk for hjelpen folkens!

Lenke til kommentar
daruu skrev (1 minutt siden):

Hvis du spiller av noe i spotifyappen, uansett hva annet du gjør: Dra nedover fra toppen av skjermen. Da kommer det opp mulighet for å pause og bytte sang - ihvertfall her, men jeg har ikke helt nyeste android.

Men prøv det ihvertfall :)

Ja det var en god ide, skal prøve det neste gang den lille avspilleren gjør et av sine forsvinningsnummer igjen 😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...