Gå til innhold

Ubisoft legger ned Hyper Scape


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14 minutes ago, BakaBerg said:

Haha det er enda en bandwagon ide fra ubisoft rett i dass. Kanskje prøv å la dev teams utvikle spill de brenner for og nye ideer istedenfor å prøve å trende?

Ubi er ikke en spillutigver, de er et aksjeforetak som tilfeldigvis har noe med spill å gjøre. De kan like gjerne drive med dorull produksjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (6 timer siden):
BakaBerg skrev (6 timer siden):

Haha det er enda en bandwagon ide fra ubisoft rett i dass. Kanskje prøv å la dev teams utvikle spill de brenner for og nye ideer istedenfor å prøve å trende?

Ubi er ikke en spillutigver, de er et aksjeforetak som tilfeldigvis har noe med spill å gjøre. De kan like gjerne drive med dorull produksjon. 

3PQlaGe.png

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (7 timer siden):

Ubi er ikke en spillutigver, de er et aksjeforetak som tilfeldigvis har noe med spill å gjøre. De kan like gjerne drive med dorull produksjon. 

Dette her får jeg hodepine av. Det er ingen motsetning mellom å være ett aksjeselskap, og en spillutgiver. Og som Avean viste til så er Ubisoft absolutt en spillutgiver. Jeg skjønner egentlig ikke hva du vil frem til her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 hours ago, Kron said:

Dette her får jeg hodepine av. Det er ingen motsetning mellom å være ett aksjeselskap, og en spillutgiver. Og som Avean viste til så er Ubisoft absolutt en spillutgiver. Jeg skjønner egentlig ikke hva du vil frem til her. 

Jo det ser man jo på produktene deres. Og ubi har selv sagt de ikke lager spill. De lager "live services "  de lager produkter,  ikke spill. De går der de tror pengene er, og vet ikke lengre noe om industrien de startet i. Dagen de tror de kan tjene like mye penger på å selge NFTs og annet cypto som deres live services er dagen AC og andre ubisoft IP aldri blir produsert igjen. 

Pengeinnkrevings live services laget for å blidgjøre aksje eiere er ikke spill, det er ikke noe kunst, kreativitet eller originalitet. 

Og du burde enkelt skjønne at det var det jeg mente om du  gadd å se posten jeg svarte på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...