Gå til innhold

Tidspunktet er klart: Snart kan du offisielt kjøre Android-apper i Windows 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten alle Android apper støtter stor skjerm uten å få uskarp skrift eller grafikk (som iPhone-app på iPad), men det er ikke alle som utnytter større skjerm til å få plass til mer informasjon.

Har også lagt merke til at det er ikke alle apper som støtter liggende skjerm, man må rotere skjermen eller legge hodet på skakke for å kunne bruke app.

Lenke til kommentar
18 hours ago, Serpentbane said:

Skulle ønske de droppet samarbeidet med Amazon og heller satset på native publisering i MS Store for Windows. Selv om ethatmddet tatt lenger tid. 

Du kan installere android apper fra hvor som helst:
https://www.windowslatest.com/2021/12/25/you-can-now-easily-install-android-apps-on-windows-11-with-new-open-source-tool/
https://github.com/alesimula/wsa_pacman

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott med nye ting, men kunne ikke MS for en gangs skyld fokusere på å forbedre stabiliteten på det de har? Etter å ha kjørt Win10 et par år nå så må jeg ærlig talt si at det er den klart dårligste versjonen jeg har brukt hittil over tid (95, 98, ME, XP, 7 og 10). Til og med WIndows ME (som jeg for ordens skyld antar jeg hadde en over gjennomsnittet godt inntrykk av) er bedre enn det som dyttes ut nå om dagen. Explorer som slutter å respondere og krasjer, vinduer som plutselig åpnes usynlig eller i en veldig liten størrelse, unødvendig MS stasj som plutselig suger all CPU-kraften ut av maskinen, umulig å få maskinen til å pålitelig gå inn i sovemodus, søkefunksjon som plutselig slutter å fungere osv. Listen over plagsomme problemer er uakseptabel lang. Det virker som kvalitetskontrollen på Windows har tatt en alvorlig dupp ned, men det er vel irrelevant så lenge man kan dytte ut nye fancy ting? 🙄

Lenke til kommentar
Simon W. Hall skrev (4 timer siden):

Ja, jeg vet det. Men jeg ønsker muligheten for å installere trygt (relativt) fra MS Store, som også vil være enklere for de mindre datskyndige. 

Lenke til kommentar
Ernie skrev (4 timer siden):

Flott med nye ting, men kunne ikke MS for en gangs skyld fokusere på å forbedre stabiliteten på det de har? Etter å ha kjørt Win10 et par år nå så må jeg ærlig talt si at det er den klart dårligste versjonen jeg har brukt hittil over tid (95, 98, ME, XP, 7 og 10). Til og med WIndows ME (som jeg for ordens skyld antar jeg hadde en over gjennomsnittet godt inntrykk av) er bedre enn det som dyttes ut nå om dagen. Explorer som slutter å respondere og krasjer, vinduer som plutselig åpnes usynlig eller i en veldig liten størrelse, unødvendig MS stasj som plutselig suger all CPU-kraften ut av maskinen, umulig å få maskinen til å pålitelig gå inn i sovemodus, søkefunksjon som plutselig slutter å fungere osv. Listen over plagsomme problemer er uakseptabel lang. Det virker som kvalitetskontrollen på Windows har tatt en alvorlig dupp ned, men det er vel irrelevant så lenge man kan dytte ut nye fancy ting? 🙄

Tror du bør sjekke maskinvare eller programvare eller drivere på din maskin. Har 8 maskiner i daglig bruk hjemme og drifter flere tusen maskiner på jobb, og kjenner meg på ingen måte igjen i det du skriver.

Endret av Serpentbane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Simon W. Hall skrev (4 timer siden):

Ser at folk foreslår å laste inn apper fra APKmirror. Play store og Play services ligger jo der. Mon tro om det vil funke å installere Play store slik at man får tilgang på alt derfra? 🤔

Lenke til kommentar
22 hours ago, Serpentbane said:

Tror du bør sjekke maskinvare eller programvare eller drivere på din maskin. Har 8 maskiner i daglig bruk hjemme og drifter flere tusen maskiner på jobb, og kjenner meg på ingen måte igjen i det du skriver.

Da lurer jeg veldig på hva dere kjører og hvor lenge dere holder tilbake oppdateringer. Bare for å ta et forholdsvis nylig og plagsomt problem: IT fikk endel klager angående søk i Outlook som sluttet å fungere.

Lenke til kommentar
Ernie skrev (9 timer siden):

Da lurer jeg veldig på hva dere kjører og hvor lenge dere holder tilbake oppdateringer. Bare for å ta et forholdsvis nylig og plagsomt problem: IT fikk endel klager angående søk i Outlook som sluttet å fungere.

Vi har forskjellige regler for forskjellige brukergrupper. 

Denne feilen berørte uansett ikke våre systemer. 

Edit: Sier ikke at MS aldri gjør en feil, ingen OS, program eller tjeneste er feilfri. Men det er et stykke til beskrivelsen over. 

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...