Gå til innhold

Elden Ring-presentasjon viser enda mer av det kommende spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ghost pirate LeChuck skrev (25 minutter siden):

Har du spillt dark souls 3? Det er enda flust av spillere der og når kom det spillet ut? . Får summon med en gang på en boss. Og masse folk som spiller PVP. 
Uvitende kommentar....

Kan jo være en god del spillere igjen hvis kun 20% spiller etter 14 dager. La oss si spillet selger hele 10 mill de to første ukene, da vil det etter MrLunis feeling være 2 mill spillere igjen etter to uker, og disse kan holde koken en god stund. 2 millioner spillere er ganske mye. NB! Baserer dette på absolutt ingenting

Endret av Imitative
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev:
MrLuni skrev (1 time siden):

Har på feelingen at 80% spillere er borte i løpet av 14 dager

Har du spillt dark souls 3? Det er enda flust av spillere der og når kom det spillet ut? . Får summon med en gang på en boss. Og masse folk som spiller PVP. 
Uvitende kommentar....

Tenkte akkurat på det. Spiller heftig både DS3, demons souls, bloodborne og alltid aktiv med pvp, coop osv. Bare se på twitch så lattelig mange som streamer så dette vil leve minst i 10 år hvis ikke lenger. Community er latterlig stort vi trenger desperat flere sånne spill :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

From Softs omdømme er relativt plettfritt. Så jeg stadig begynner å stusse litt over behovet for å gjøre spillet så synlig (visse antydninger til hype?); her må en nok takke CDProjekt for den nye refleksen.

Men skal jeg spå litt for meg selv, kommer spillet til å ende opp på under 80% på Metacritics PC user skala. Håper jeg tar feil da dette var lenge planlagt som første spillkjøp på en god stund.

Lenke til kommentar
TheSnidr skrev:

Gleder meg noe helt ekstremt! Har tatt fri fra jobb den fredagen, håper bare spillet slippes på morgenen og ikke sent på dag!

Hvis du spiller på PlayStation så kan du spille fra midnatt. Det skal jeg. Der kan du også pre-loade spillet slik at det er klart minuttet klokka passerer 12. Blir ps5 versjonen på meg først så PC. Ja jeg betaler dobbelt denne gangen. FromSoft har alltid levert , er nok verdt det.
Lenke til kommentar
TheSnidr skrev (4 timer siden):

Gleder meg noe helt ekstremt! Har tatt fri fra jobb den fredagen, håper bare spillet slippes på morgenen og ikke sent på dag!

Jeg gleder meg også helt vilt. Har akkurat tatt platinum på DS3 og holder på med Sekiro. Må friske opp refleksene litt før den 25 februar. 
Har også bestillt nytt miniled 75" gaming TV for anledningen  som kommer på døren dagen før Elden ring kommer ut. Dette blir som julaften :D

Lenke til kommentar
Imitative skrev:
Ghost pirate LeChuck skrev (25 minutter siden):

Har du spillt dark souls 3? Det er enda flust av spillere der og når kom det spillet ut? . Får summon med en gang på en boss. Og masse folk som spiller PVP. 
Uvitende kommentar....

Kan jo være en god del spillere igjen hvis kun 20% spiller etter 14 dager. La oss si spillet selger hele 10 mill de to første ukene, da vil det etter MrLunis feeling være 2 mill spillere igjen etter to uker, og disse kan holde koken en god stund. 2 millioner spillere er ganske mye. NB! Baserer dette på absolutt ingenting

Går man utfra de tidligere spillene deres så er man nærmere 2 millioner spillere.
Lenke til kommentar
Iki skrev (1 minutt siden):

Går man utfra de tidligere spillene deres så er man nærmere 2 millioner spillere.

Mye hype rundt dette spillet, så tipper det fort kan bli salgsrekord. Vi får se!
Håper folk kommer til å kose seg med det uansett, selv om Soulsborne-spillene ikke er noe for meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan bli for mykje info. Eg har sett lanseringstraileren og traileren som kom med då me fekk vite datoen, men den siste var nesten for mykje det òg. Heldigvis gløymer eg det meste frå eg såg den til spelet er ute.

Jo mindre eg veit jo betre, spesielt med Fromsoft-spel.

Lenke til kommentar
MrLuni skrev:

Har på feelingen at 80% spillere er borte i løpet av 14 dager

Dette er typisk meg. Var likt med Sekiro. Hadde gjennomført det på dag 3 og 100% på dag 7. Spilte det aldri igjen. Men mange forsjeligge måter å spille i Elden Ring så vi får se, blir nok uansett ein god pause før det er gått 14 dager vil eg tippe.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...