Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 23


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Anullerte han målet for den bittelille dytten?

Ja, det ser jo skikkelig kjipt ut og det er jo lett å dette når du er i fart. Og han var jo ute med handa...

Men burde Silva fått gult nr 2 for filming og målet stå i en rettferdig verden? Selvsagt. Iofs bedre at dommeren dømmer på den enn at han godkjenner og VAR gjør det. Det er jo smart av Silva.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sexylubb1 skrev (2 timer siden):

Og en fun fact, om du ikke holder med Spurs; det er 20 år siden sist Tottenham tapte 4 kamper mot samme lag i en sesong. Gjett hvilket lag.

Er ikke det den sesongen der vi hadde den sinnsyke 5-3 kampen mellon United og Tottenham? Jeg setter en knapp på United, men hukommelsen min begynner å bli så som så 😅

EDIT: Og jeg tror det var 3-0 til pause til Tottenham 

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
bshagen skrev (13 timer siden):

Måtte sjekke litt her nå, det var den 5-3 kampen i alle fall. Og hvis vi kun regner PL så gikk Tottenham på en 7-rekkers tap mot United fra 01 til 04 :) 

For å sette det i perspektiv så har Tottenham vunnet en gang på Stamford Bridge siden PL starta, om jeg ikke husker feil. I ligaen, altså.

Heldigvis litt bedre stats på Wembley!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Sexylubb1 skrev (2 minutter siden):

For å sette det i perspektiv så har Tottenham vunnet en gang på Stamford Bridge siden PL starta, om jeg ikke husker feil. I ligaen, altså.

Heldigvis litt bedre stats på Wembley!

Korrekt, og det var når Conte var manager for Chelsea. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...