Gå til innhold

Xbox-sjefen: – Ikke vår hensikt å trekke spillere bort fra PlayStation


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke på mr Spencer, snakker med to tunger. Hykleri. Men dette er genialt for MS, stort trekk. Vil ha stor effekt for xbox. Personlig spiller jeg ikke noen av spillene de lager så jeg bryr meg ikke. Men for plattformen er dette veldig bra og sterkt trekk. Men nå kan alle xbx fanboys slutte å klage over Sony sin eksklusive spill ødlegger, for dette er i såfall mer ødeleggende en noe annet som har skjedd innen industrien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Djz skrev:

Tror ikke på mr Spencer, snakker med to tunger. Hykleri. Men dette er genialt for MS, stort trekk. Vil ha stor effekt for xbox. Personlig spiller jeg ikke noen av spillene de lager så jeg bryr meg ikke. Men for plattformen er dette veldig bra og sterkt trekk. Men nå kan alle xbx fanboys slutte å klage over Sony sin eksklusive spill ødlegger, for dette er i såfall mer ødeleggende en noe annet som har skjedd innen industrien.

Hvis noen syntes det er feil at MS kjøpte Blizzard så tror jeg man må se hvor galt det har gått med de den siste tiden. Hong Kong, generelt mistet troverdighet og tillit hos kundene etc. Så dette er nok positivt for alle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
essofaces skrev:

Trur eg faktisk på, ikkje fordi dei er så snille og vil dele, men heller fordi eg trur MS har lyst på ein avtale for å få gamepass på PS (og kanskje PS pluss/now på xbox) trur MS er mye meir ute etter å vinne på å selle gamepass enn det å selle konsoller

Selfølgelig kommer dei til å gjøre spillene eksklusive så dei kan "tvinge" fram ein slik avtale
Lenke til kommentar

Minecraft er fremdeles på de fleste plattformer.

Minecraft Dungeons kom ut på flere plattformer.

Microsoft har publisert noen spill på Nintendo Switch.

De publiserer spill på Steam.

Spill som allerede var tilgjengelig på PS fra Bethesda ble ikke trukket fra plattformen, og vil få oppdateringer.

Spill som allerede hadde avtaler om å komme ut på andre plattformer vil komme ut på disse. (eks slik som Psyconauts 2)

Blir spennende å se hva som skjer med Call of Duty. Sony har vel markedsførings rettighetene til dette spillet fremdeles. Sony reklamerer for et Xbox Gamestudio spill. :)

Fremtidige singel player spill vil nok bli konsoll eksklusive.

De store multiplayer spillene kan nok fort bli værende på flere plattformer, men vil være tilgjengelig dag 1 på GamePass. De er store inntekter på micro transaksjoner i disse spillene som man gjerne ikke vil gå glipp av.

Jeg har heller ingen tro på at CandyCrush vil bli en Xbox eksklusiv tittel. ;)

Microsoft sliter med å komme inn på spillmarkedet for mobil. Med dette kjøpet får de kontroll over King, som har noen milliarder med nedlastinger av sine spill.

Legg in mulighet for Xbox pålogging i King spill på Android og iOS. Er du GamePass medlem, slipper du reklame i disse spillene, som i Solitair. Plutselig har du en gedigen mulighet for nye XboxLive og Gamepass brukere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...