Gå til innhold

Apples nettleser kan lekke surfehistorikk og Google-data – prøv demoen som viser sårbarheten i aksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere ordne feilene med nettsiden deres? Den har blitt dårligere og dårligere det siste halve året. Først var det innloggingen som ble, og fortsatt er, helt fullstendig på trynet. For en stund siden begynte artikler å tulle seg også. I 80% av tilfellene jeg prøver å laste inn artiklene deres, (ikke hovedsiden), får jeg en blank side med: 

Sitat

Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information).

Og så skjer det attpåtil hver gang jeg laster nettsiden inn igjen, flere ganger på rad!

Det er jæklig irriterende! Nå skulle jeg gjerne ha lest denne artikkelen, og heller fått kommentert på den, men det er ikke mulig når nettsiden deres er så forjævlig elendig!

Utrolig irritert over disse problemene. Det er tydeligvis blanke sider med feilkoder jeg betaler penger for. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det ser ut også at diskusjon.no-integreringen er under utvikling fortsatt, så jeg hadde problemer å laste inn kommentarfelt fordi det endret seg på rekkefølgen når det var for eksempel mest kommentert. Det endrer også på seg hver gang på samme artikkelen.

Har sett at den greier ikke å vise bilder eller embed-deler som YouTube-videoer eller Twitter-tweet i Digi.no, men det gjør den i forumtråden istedenfor. Dette var også i forrige før den nye kom.

Lenke til kommentar
Memento scientiam skrev (47 minutter siden):

Kan dere ordne feilene med nettsiden deres? Den har blitt dårligere og dårligere det siste halve året. Først var det innloggingen som ble, og fortsatt er, helt fullstendig på trynet. For en stund siden begynte artikler å tulle seg også. I 80% av tilfellene jeg prøver å laste inn artiklene deres, (ikke hovedsiden), får jeg en blank side med: 

Og så skjer det attpåtil hver gang jeg laster nettsiden inn igjen, flere ganger på rad!

Det er jæklig irriterende! Nå skulle jeg gjerne ha lest denne artikkelen, og heller fått kommentert på den, men det er ikke mulig når nettsiden deres er så forjævlig elendig!

Utrolig irritert over disse problemene. Det er tydeligvis blanke sider med feilkoder jeg betaler penger for. 

Jeg abonnerer ikke og har ingen problem. Alt laster uten feil hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...