Gå til innhold

Reklamasjon går ut på vei til verksted? Power ventet for lenge. [Løst]


Anbefalte innlegg

Nå vet ikke jeg hvor nøye det er for din del. Men G-Sync og G-Sync kombitabel er absolutt ikke det samme. Du kan være heldig å få en skjerm som er G-Sync kompitabel som fungerer veldig bra, men krever gjerne en del mer manuelt arbeid for å få topp resultater til all tid.

Det at din ASUS-skjerm har en dedikert G-Sync modul er med å dra opp prisen på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Stoddart said:

Nå vet ikke jeg hvor nøye det er for din del. Men G-Sync og G-Sync kombitabel er absolutt ikke det samme. Du kan være heldig å få en skjerm som er G-Sync kompitabel som fungerer veldig bra, men krever gjerne en del mer manuelt arbeid for å få topp resultater til all tid.

Det at din ASUS-skjerm har en dedikert G-Sync modul er med å dra opp prisen på den.

Hm.. Skulle tro det var greit når LG sier:
"34GN850 is a NVIDIA-tested and officially verified G-SYNC® Compatible monitor, eliminating screen tearing and minimizing stutter for a smoother, faster gaming experience."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Saken er nå løst. Tok litt lengre tid siden jeg ventet på svar på eposten som aldri kom. Måtte til butikken og hente en pakke uansett, så da spurte jeg hva status er. De valgte og gi hele summen tilbake. Kunne kanskje krevd forsinkelsesrente, men da kunne vel de kommet med bruksfradrag, så det er kanskje ikke noe og hente der? Butikken kan vel egentlig ikke heve kjøpet selv som de gjorde, men å få 10k tilbake etter 5 år er en grei løsning for meg. Da er jeg friere til å velge mellom flere skjermer som vil erstatte den gamle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...