Gå til innhold

Stalker 2 utsatt til desember


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror utvikler sliter så mye med Datoer nå i nyere tid at dem burde ikke annonsere spellet før det er 1 månede igjen og dem er klar til sende spelle på brenning på platter og dem har bare littegran finnpus igjen.

Dette her begynne egentlig blir for dumt syns jeg nå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
NBT skrev (På 14.1.2022 den 4.20):

Jeg tror utvikler sliter så mye med Datoer nå i nyere tid at dem burde ikke annonsere spellet før det er 1 månede igjen og dem er klar til sende spelle på brenning på platter og dem har bare littegran finnpus igjen.

Dette her begynne egentlig blir for dumt syns jeg nå

Får å kunne spre ordet gir ikke det mening. Det tar tid å markedsføre et spill.. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (På 18.1.2022 den 1.04):

Får å kunne spre ordet gir ikke det mening. Det tar tid å markedsføre et spill.. 

Stalker er så populært at det ikke trenger noe markedsføring for å hype det opp, det kommet til å selge som hakka møkk når det slippes. Samme med om Valve skulle ha sluppet HL3, trenger ikke noe markedsføring eller hyping der heller for "alle" vet hva Halflife er for noe og også det spille om det kommer vil selge seg selv 

Lenke til kommentar

Det blir dette og Gran turismo .

Heldigvis svarer ikke GSC Game World til investorer i motsetning til CDPR.

Ta den tiden dere trenger. Men jeg er litt bekymret for situasjonen i Ukraina

Om det vil påvirke spillets utviklings prosess. Sånn at vi i verste fall må se om spillet kommer ut i 2023.

Lenke til kommentar
nessuno skrev (28 minutter siden):

Vel, om noen andre oldfags husker hvordan det gikk med den aller første utgivelsen ifht release-dato og bugs så er dette peanuts ifht utsettelse. Heller det og mindre bugs. Heller det... enn noe pre-beta early access tull.

Chiki briki - v damki!

Haha, ja hadde helt glemt det faktisk. Det gikk jo faktisk 4 år fra opprinnelig release til det faktisk kom ut. 

Lenke til kommentar
nessuno skrev (På 20.1.2022 den 20.22):

Vel, om noen andre oldfags husker hvordan det gikk med den aller første utgivelsen ifht release-dato og bugs så er dette peanuts ifht utsettelse. Heller det og mindre bugs. Heller det... enn noe pre-beta early access tull.

Chiki briki - v damki!

Lost Alfa er jo en bra mod da som fungerer og skal forestille det spillet egentlig var ment å bli.
Mange bra modder som lar deg leve i sonen så lenge du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...