Gå til innhold

Fikk en uventet mail fra Komplett med tilbud om å kjøpe skjermkort.


Trollfar1

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte et Sapphire Radeon RX 6800 XT Nitro+ fra Komplett i starten av Januar i fjor. Kortet kom derimot aldri på lager, så jeg har ventet etter den tid på nyheter om ordren. For noen dager siden, antakeligvis nøyaktig ett år siden min opprinnelige ordre, får jeg mail fra Komplett med tilbud om å kjøpe et MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X Trio, uten noen videre forklaring. Jeg sjekker ordrestatus på min første ordre, og legger merke til at den er slettet. Jeg får MSI kortet til en "god" pris, men det var jo ikke modellen jeg egentlig ønsket.

Er det noen som vet om jeg har andre muligheter enn å akseptere, eller avslå tilbudet?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Milhouse85 skrev (2 timer siden):

Du kan si ja - eller nei. To muligheter. 
Hvilken andre muligheter enn å akseptere ønsker du egentlig? Er ikke så mye annet å gjøre her.... 

Jeg vet ikke helt hvilke andre muligheter jeg kunne ønske, og det er litt derfor jeg lagde dette innlegget, for å høre om andre har vært i lignende situasjon. Og en ting er hva man ønsker, en annen ting er hva som er realistisk. Jeg ville aller helst ønsket meg det kortet jeg opprinnelig bestilte, men siden det ikke er mulig, kanskje friheten til å selv velge modell, fremfor at Komplett velger for meg.

Jeg spør rett og slett bare fordi jeg ikke har god nok kjennskap til slike "prosesser".

Takk for svar!

Lenke til kommentar
JetzBullet skrev (1 time siden):

@Trollfar1 jeg fikk samme tilbud av Komplett da de ikke kunne levere Sapphire Nitro 6800 XT kortet som ble bestilt uke:1 2021.

Takket ja, en i spill-klanen ville ha det. Litt dumt for meg som sitter med en ny vannblokk som ikke blir brukt, bortkastet penger.

Sapphire Nitro er vel hakket bedre enn MSI kortet, men jeg synes Komplett sitt tilbud er helt innafor.

Kjipt med vannblokken for ditt vedkommende ja..

Jeg har fortsatt litt tid til å vurdere hva jeg skal gjøre, så jeg får tenke litt mer.

Takk for svaret ditt!

Lenke til kommentar

Fikk samme mail på ettårsdagen etter bestilling. Er også fan av Sapphire og har hatt dårlig erfaring/unngått alt fra MSI siste 15-20 årene. MEN fikk MSI kortet for samme pris som Sapphire kortet (ca 8400 NOK) og kunne ikke si nei til det. Det er stille, holder bra temp ved stresstest i FurMark og tviler egentlig på at det er noe særlig dårligere enn Sapphire. Slå til, du blir helt sikkert fornøyd. Tror ikke Komplett har så mye annet fra AMD å tilby egentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

det samme skjedde meg, så nå har jeg instalert det, digg med høy fps. Ble chicken dinner i warzone samme kveld. 

klaget en del på komplett underveis etter 10 x utsettelser tror sapphire har vært flinke å selge direkte til minere  til høyere pris enn å levere proshop/komplett osv 

har fulgt med og har sett at msi, asus og gigabyte alle har levert kort flere ganger  siden januar 2021... så det at sapphire er de eneste med "problemer" her er litt sketchy eller hva? 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...