Danda Skrevet 11. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2022 (endret) Hei. Jeg er på utkikk etter en veldig billig (veldig!) maskin, har i dag en Lenovo T430, den har kun integrert intel hd 4000, jeg trenger dgpu da jeg ønsker å drive litt med 3d/ blender og programmering. Har to valg en Lenovo W530 med nvidia k2000m og i7 3720qm og en Asus vivo 14 med Ryzen 5/ vega 8. Jeg kjører vanligvis dual monitor setup så er litt usikker på om den vivo maskinen klarer det da den kun har 1 hdmi og en usb-c som ikke går til skjerm eller lading av maskinen. Er ca 300kr (w530 dyrest) som skiller disse to maskinen i pris Endret 11. januar 2022 av Danda Siter Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2022 Det er en del nye skjermer som kan bruke USB-C som innkilde. Subsidiært kan du bruke docking som har flere utgaver med HDMI / DP. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.