Gå til innhold

Trening og "gammelt ansikt"


Anbefalte innlegg

Vi har noen kjente profiler i Norge av bloggere og påvirker som er meget opptatt av trening og livsstil. 

Felles for flere av dem er etter min mening at de i alder av rundt 30 år, har et ansikt mer likt en på 60 år. Hva skyldes dette? Regner med det har en sammenheng med sterkt fokus på helse og trening. Eller er det bare tilfeldigheter.?

Forøvrig sterkt i mot at man skal dytte sprøyter og annet for glatt ansikt eller lepper. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har jeg 2 teorier. Den ene er at man ved å trene og gå ned i vekt får mindre fett i ansiktet, som får deg til å se mer markert ut og dermed noen ganger eldre. Den andre er folk som doper seg og tar høye doser av HGH, som kan få skjelettet og alle organene i kroppen til å vokse selv etter du er ferdig utvokst fra naturens side.

Lenke til kommentar
nightowl skrev (8 minutter siden):

Kanskje bare meg, men kan ikke si jeg kommer på noen som passer til denne beskrivelsen. Kan du gi et eksempel 

Kan finne bilder i løpet av kvelden, tenkte at det kanskje ble å henge ut personer. Det er vel bare at ansiktsfett er såpass hardt redusert. 

Her er en på 31 år... Mulig det er kombo av mye solarium osv som vel også aldrer.. Kan finne mer eksempler litt senere. 

Screenshot_20220110_202811.jpg

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...