Gå til innhold

Tilbakeblikk: ICO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nesten litt flau for at jeg ikke har spilt dette når jeg leser artikkelen. Har kun hørt lovord om ICO og jeg må sette av tid til dette en gang. Får sikkert ikke de samme vibbene som beskrives i artikkelen men det er et stykke spillhistorie en spillentusiastist bør få kjenne/oppleve forstår jeg. Bra artikkel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
17 hours ago, Peteguy said:

Blir nesten litt flau for at jeg ikke har spilt dette når jeg leser artikkelen. Har kun hørt lovord om ICO og jeg må sette av tid til dette en gang. Får sikkert ikke de samme vibbene som beskrives i artikkelen men det er et stykke spillhistorie en spillentusiastist bør få kjenne/oppleve forstår jeg. Bra artikkel.

Jeg fikk akkurat samme følelse. Tusen takk for en utrolig bra skrevet artikkel, det er sånt stoff som dette som jeg håper å finne hver dag når jeg åpner gamer.no(/uten-sport siden jeg er omtrent like utdatert som CRT TVen du måtte finne frem...)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
GA skrev:
17 hours ago, Peteguy said:

Blir nesten litt flau for at jeg ikke har spilt dette når jeg leser artikkelen. Har kun hørt lovord om ICO og jeg må sette av tid til dette en gang. Får sikkert ikke de samme vibbene som beskrives i artikkelen men det er et stykke spillhistorie en spillentusiastist bør få kjenne/oppleve forstår jeg. Bra artikkel.

Jeg fikk akkurat samme følelse. Tusen takk for en utrolig bra skrevet artikkel, det er sånt stoff som dette som jeg håper å finne hver dag når jeg åpner gamer.no(/uten-sport siden jeg er omtrent like utdatert som CRT TVen du måtte finne frem...)

Takk for hyggeleg tilbakemelding. Skal ikkje sjå bort frå at det kan bli meir slikt etter kvart som fleire og fleire spel feirar jubileum :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Peteguy skrev (19 timer siden):

Blir nesten litt flau for at jeg ikke har spilt dette når jeg leser artikkelen. Har kun hørt lovord om ICO og jeg må sette av tid til dette en gang. Får sikkert ikke de samme vibbene som beskrives i artikkelen men det er et stykke spillhistorie en spillentusiastist bør få kjenne/oppleve forstår jeg. Bra artikkel.

Husker da jeg var 10 år da jeg spilte dette. Det var noe unikt men jeg satte nok ikke så godt pris på estetikken og atmosfæren (10 år, brydde meg litt mer om action). Så spilte jeg det igjen for noen år siden og jeg ble mer imponert over spillet, nå er det en av mine kjæreste spillminner. Det holder veldig bra for et spill fra 2001. Hvis du kan se bort ifra litt utdatert gameplay og grafikk så bør du gi den en sjanse, det er et relativt kort spill

Endret av atleape
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja dette spillet var en helt utrolig opplevelse, jeg spilte det ikke før en håndfull år senere etter lansering! Husker jeg fikk en PS2 slim av daværende kjæreste. Plukket opp en rekke spill for billig penge, derav Shadow of The Colossus og ICO :) Disse gjorde inntrykk for å si det mildt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...