Gå til innhold

30g protein innen 30 minutter


Anbefalte innlegg

Tim Ferriss sier å innta 30g protein innen 30 minutter etter man har våknet skal være en enkel måte å gå ned i vekt på.

Jeg synes det høres for enkelt ut. Noen som har prøvd og kan bekrefte/avkrefte? Hold gjerne synsing utenfor, er mest interessert i å høre fra de som har prøvd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MagicPanda skrev (37 minutter siden):

Tim Ferriss sier å innta 30g protein innen 30 minutter etter man har våknet skal være en enkel måte å gå ned i vekt på.

Jeg synes det høres for enkelt ut. Noen som har prøvd og kan bekrefte/avkrefte? Hold gjerne synsing utenfor, er mest interessert i å høre fra de som har prøvd.

Hvilken kompetanse har Ferriss? Han ser ikke ut til å ha noen bakgrunn innenfor kosthold og trening? Han studerte vel økonomi eller lignende?

Nei, dette er nok bare tull. For å gå ned i vekt må man forbrenne flere kalorier enn man inntar.

Lenke til kommentar

Har ikke orket å se videoen. Eneste jeg kan komme på i favør av denne teorien er å stagge følelsen av sult. Men da er vi igjen tilbake til disiplin og holdninger kombinert med kalorier inn og kalorier ut. Som, i rettferdighetens navn, er det tittelen til denne videoen beskriver.

Den som sliter med overspising har nok såpass store utfordringer når det kommer til mat i seg selv at enkle triks sjelden vil gjøre susen.

Lenke til kommentar
  • Gaea låst og gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...