Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Emilsen skrev (1 time siden):

Hahaha, barn som sitter i veikanten og selger øl ja. Det skulle jeg likt å sett i Norge 😂

Ble smått sjokkert selv. Vi var veldig dårlig kledd. På lørdagen var det litt regn og kaldt. Tok på oss jeans og relativt varme klær. Var 25 grader og sterk sol i dag. Banetemp var ca 37 grader? Var veldig gira på noe kaldt, siden alt som hadde stått i den mørke bilen vår var veldig varmt. Ble mildt sagt skuffet over at det var øl, og ikke brus. 

 

Bilder: fikk litt buing når jeg gikk forbi max tribunen med Ferrari ryggsekk(jeg holder ikke med Ferrari forøvrig), stor applaus når jeg dro opp en redbull. 

 

Var en krasj under 911 cup kvalifisering. Helt sykt rå lyd!! 

 

Bodde på et motorsport hotell. Alle rom hadde navn etter motorsport legender. Naboen var Schumacher, jeg fikk...

20220827_181412.jpg

20220827_153223(0).jpg

20220827_092916.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
18 hours ago, Dragavon said:

Dagens biler er ingenting i forhold til V10 motorene på 22000RPM for noen år siden. Eg har stått ved rullebanen når 2 F-16 tok av med full etterbrenner og det bråkte mindre enn en F1 start den gangen.
I dag kan du fint sjå F1 på banen uten hørselvern. Det var umulig før.

Jeg var i Texas i 2013, det siste året de kjørte med V8'ere. Jeg måtte parkere bilen langt ute på en jorde, et godt stykke fra banen, men idet jeg åpnet bildøren skjønte jeg med en gang at jeg burde ha hatt med hørselvern. (Jeg hadde gjort tabben før en gang, på 80-tallet i England, men jeg hadde tydeligvis ikke lært av mine feil.) Heldigvis fulgte det to propper med i billettpakken som jeg hentet ved inngangen, så trommehinnene slapp relativt billig unna den helgen.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
16 hours ago, Sjørøver said:

Hvilken karakter gir dere løpet? Slet med å følge med når jeg var der selv. 

Man har mye bedre oversikt over de ulike fightene når man følger løpet på TV (- synes jeg -), men hvis man er tilstede får man i det minste sett løpets leder én gang per runde ... for de som er opptatt av sånt.

Årets F1-løp på Spa var greit nok, men heller ikke noe særlig mer. (Jeg skal prøve å få sett det om igjen med SkyF1-kommentarer i kveld, så får vi se om jeg får med meg noe jeg eventuelt gikk glipp av i går.)

Lenke til kommentar
1 minute ago, Gavekort said:

Den litt positive siden med V6 turbo-hybrid er at støynivået ikke er så helt enormt. Klart det er en del av opplevelsen for fansen, men det er utrolig kjipt når man skal prøve å få godkjent en street circuit og hele bydelen blir over helseskadelig dB-nivå.

Jeg tilhører den gjengen som mener at man fint kan ha gromlyd uten å involvere smerte.

Lenke til kommentar
nebrewfoz skrev (1 time siden):

Jeg tilhører den gjengen som mener at man fint kan ha gromlyd uten å involvere smerte.

Er ikkje uenig med deg i det, men lyden fra en F1 start med V10 gav ihvertfall meg gåsehud og ett adrenalinkick som dagens motorer ikkje er i nærheten av.

Men ja, den gangen var eg utslitt etter løpet pga lydnivået, i dag er det avslappende å være på løp.

Lenke til kommentar
  • Gavekort endret tittelen til Formel 1 2022 - Dutch GP (4. September)

På Autosport står det at Giovanazzi er favoritt til å kjøre Haas sammen med Magnussen. Akkurat det kan eg ikkje forstå, då hadde eg heller beholdt Mick. Han har tross alt begynnt å vise gode takter no i sommer. Giovanazzi er både eldre og dårligere spør du meg.

Sjølv om Mick enda ikkje har vist at han er noe verdensmesteremne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...