Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (8 minutter siden):

F1TV. Koster rundt hundrelappen i måneden. Du får engelsken kommentatore, de er bedre enn de norske, og du får velge kameravinkler og mulighet til å se alle løpene siden 80 tallet eller noe når som helst.

Takk for tips.

Jeg har sett litt på den muligheten tidligere, men vil gjerne se den på TV. Da er det vel ikke noen apper verken til Android TV eller Apple TV (har begge), og chromecast har jeg dårlig erfaring med (leste også at det var mye kluss med F1TV om man benyttet Chromecast til å caste til TV'en også). Men jeg kan jo prøve en måned når sesongen begynner å se hvordan det funker.

Edit: Regner i hvert fall med at jeg har chromecast innebygget i TV'en da det er en Android TV (Sony).

Endret av Nukleosid
Lenke til kommentar

Da har jeg nok lett for dårlig. Hvis de appene fungerer bra hos meg (ser de har varierende tilbakemeldinger) så kan jeg jo bruke de. Da er det bare å vente til sesongen starter, så prøver jeg og ser hva jeg får til. Takk for hjelp :)

Så mye på Formel 1 før, da det gikk gratis på TV. Etter å ha sett serien på Netflix, så fikk jeg lyst til å følge med igjen.

Lenke til kommentar
14 hours ago, Nukleosid said:

Da har jeg nok lett for dårlig. Hvis de appene fungerer bra hos meg (ser de har varierende tilbakemeldinger) så kan jeg jo bruke de. Da er det bare å vente til sesongen starter, så prøver jeg og ser hva jeg får til. Takk for hjelp :)

Så mye på Formel 1 før, da det gikk gratis på TV. Etter å ha sett serien på Netflix, så fikk jeg lyst til å følge med igjen.

Viaplay sender da gratis gjennom de fleste grunnpakker (kabel). I det minste i 2021 men regner da med at det fortsetter neste år også?

Lenke til kommentar
13 minutes ago, scuderia said:

Viaplay sender da gratis gjennom de fleste grunnpakker (kabel). I det minste i 2021 men regner da med at det fortsetter neste år også?

Viaplay er en strømmetjeneste som ikke har noe med kabelpakker å gjøre. Tenker du på ViaSat 4 eller noe sånt som hovedsaklig sender løpene med noen timers forsinkelse (og reklame)?

Lenke til kommentar
17 minutes ago, nebrewfoz said:

Viaplay er en strømmetjeneste som ikke har noe med kabelpakker å gjøre. Tenker du på ViaSat 4 eller noe sånt som hovedsaklig sender løpene med noen timers forsinkelse (og reklame)?

Tja.. viasport 2-3-4 .. hvem husker.. Men ja. De sender direkte .. i det minste de løpene jeg fikk med meg. Reklamen er så beskjeden at den ikke plager meg. Største problemet er kommentatorene..

 

 

Endret av scuderia
Lenke til kommentar
4 hours ago, Evil-Duck said:

Prøv heller å se det positive med at et nordisk mediehus tørr å satse såpass hardt på sporten at de inngår et (neppe billig) samarbeid med en regjerende verdensmester, istedenfor å bare spre om deg med edder og galle :) 

Det va'kke edder. Bare galle. (Men, bevares, folk skal da få lov til å se på ting selv om det ikke er noe jeg er spesielt interessert i.)

Lenke til kommentar

Pleier å se på Sky Sports sending via "piratstream". Har brukt samme linken i hele fjorsesongen. Funker alltid bra det, selv om det kommer popup-reklamer et par ganger når man klikker start. Ellers er det et reddit-forum som laster opp HD-torrents fra sky sports/f1tv umiddelbart etter hvert løp så man kan se i etterkant.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Bytex skrev (24 minutter siden):

Pleier å se på Sky Sports sending via "piratstream". Har brukt samme linken i hele fjorsesongen. Funker alltid bra det, selv om det kommer popup-reklamer et par ganger når man klikker start. Ellers er det et reddit-forum som laster opp HD-torrents fra sky sports/f1tv umiddelbart etter hvert løp så man kan se i etterkant.

Når prisen på et legit produkt som F1TV er så lav, så er det ikke et diskusjonstema om man bør betale, imo. Knallbra produkt, fin pris. Dropp piratstreams.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (På 1.1.2022 den 17.05):

La oss nå ikke starte med toxic bs allerede på første side. Jeg nøler ikke med å fjerne slike innlegg etter skriftlig beskjed.

Han kjørte ikke akkurat "dirty", men vel litt ivrig. :D Spesielt de 4 siste løpene. Men var mye som sto på spill. Og Red Bull har vært ganske smart når det kom til et andre bytt av dekk iløpet av endel løp, som gjorde at dem (Verstappen) vant over Mercedes (Hamilton). Heiet egentlig på dem begge (gjør det fortsatt). Blir også spennende i 2023 når Red Bull har 100% produksjon av sin eget motor, dog dem hentet en del ingeniører fra Honda.

Blir spennende sesong. Og blir interessant hvor mange som tar et isbad (igjen) før og etter det første løpet nå i Mars. ^^

Lenke til kommentar
  • Evil-Duck endret tittelen til Formel 1 2022 - Abu Dhabi Grand Prix (20. november)
  • Gavekort endret tittelen til Formel 1 2022
  • Gavekort låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...