Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjørøver skrev (34 minutter siden):

Et par andre tanker: Dette er første løpet på veldig lenge vi ikke har hatt sikkerhetsbil, tror jeg? 

Russel er fortsatt en skikkelig kødd i mine øyne. 

Det var en virtuell sikkerhetsbil en runde eller to etter brannen til Sainz mener jeg?

Lenke til kommentar
Nitrius skrev (På 10.7.2022 den 20.06):

Det var en virtuell sikkerhetsbil en runde eller to etter brannen til Sainz mener jeg?

Ja, men skikkelig sikkerhetsbil hvor lapped cars får unlappe. 

 

MartinF skrev (På 10.7.2022 den 19.47):

Forklar...?

Alltid når det skjer noe rundt han så er "nothing I could do", synes også han har ekstremt steril personlighet i intervju. 

Lenke til kommentar
  • Gavekort endret tittelen til Formel 1 2022 - French GP (24. Juli)
On 7/10/2022 at 4:42 PM, Nitrius said:

Funderer på om denne banen er noe spesiell, får noe flashback til ifjor og lignende tilstander med dekkbytter? Merkelig at en bane med low grip skal spise dekk såpass..

Husk at det var de 3 mykeste dekktypene som ble brukt her. Dvs at det som var 'Soft' på Silverstone, var 'Hard' her. Så ikke helt uventet at dekkene ble godt slitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
nebrewfoz skrev (På 15.7.2022 den 14.42):

Husk at det var de 3 mykeste dekktypene som ble brukt her. Dvs at det som var 'Soft' på Silverstone, var 'Hard' her. Så ikke helt uventet at dekkene ble godt slitt.

Der sier du noe, det tenkte jeg faktisk ikke på, dette er kanskje første banen hvor de mykeste dekkene har vært i bruk også?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...