Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt mer slick 2022 ferrarien mot 2021 kan en si

r/formula1 - F1-75 vs SF21

Syns 2022  bilen bare blir penere og penere jo mer jeg ser den, ender nok fort opp som favoritten i år når det kommer til utseende, med mindre Mercedes eller Alpine drar noe sensasjonelt ut av hatten. For bare håpe den er like kjapp som den ser ut å at ferrari klarer å kjempe om mesterskapet igjen.

Lenke til kommentar

Renderen var nydelig, men den faktiske bilen de viste på revealen er jeg ikke like solgt på, det gulvet ut fra sidepodsa ser jo ut som det har vært gjennom en ulykke og "felgene" gikk fra å ha et megafett design i renderen til å ligne med på noen stålfelger jeg kunne funnet på å kaste på en gamme 90 talls corolla. Men mercedes vet nok hva de gjør å det handler vel ikke om å ha en pen bil for å vinne mesterskap. Selve liveryen var fet nok da :)

Lenke til kommentar

Trist å gå tilbake til sølvfargen. Utrolig mye kjedeligere enn den svarte looken. IMO er sølv den definitivt kjedeligste fargen. Samme med McLaren når de kjørte den. Ser ganske stygt ut, og går for mye i ett med asfalten til at det ser kult ut. Om de ikke ville fortsette med svart så kunne de valgt noe annet. Sitter kanskje for dypt med "silver arrows" til at de kunne vurdere det.

Definitivt svakeste lanseringen hittil i år.

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (28 minutter siden):

Svakeste lanseringen tar vertfall HAS med god margin for meg hvor lanseringen besto av en twitter post av en render med den samme kjipe russiske liveryen som i 2021.

Sant nok og skal vel si meg enig der, men det henger vel også sammen med at man forventer noe mer av de fleste andre. Jeg er spent på om de klarer å hente noe ytelse ut av bilen i 2022 og håper Mick gjør det bra, men selve bil-launchen var totalt uinteressant for meg. Ikke fan av den liveryen jeg heller.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Skal si VG henger med i svingene, 2 uker gammel "nytt" ...

Haas sin bil på bane i dag, stor forskjell fra den renderen de originalt viste:
mh0qhlqvl5j81.png

Blir påpekt en del kule detaljer på den bilen i denne twitter tråden:

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...