Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man gjetter på at listen stemmer så:

Danny utifra ren prestasjon, men drar nok inn en del på popularitet og merch osv så til slutt er det nok ikke så ille. Perez med så heftig lønn er overbetalt vil jeg tro. Ikke prestert bra nok og ikke like populær som en del andre på lista. I tillegg til Monaco-skandalene osv. 

Alonso er overbetalt i form av at det er bortkastet å betale han så mye når de gir han en bil som bryter sammen annenhver løp...

Men jeg stemmer Perez 

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Dennis Hauger fikk en drømmestart for sitt nye lag MP Motorsport under onsdagens første testløp på Marina Circuit i De forente arabiske emirater.

Nordmannen, som nylig byttet lag fra Prema Racing, vant det formiddagsløpet med tiden 1.36,821, melder NRK. Under ettermiddagsøkta endte han på fjerdeplass.

Hauger har dessuten fått fornyet tillit og er på Red Bulls akademiliste også i 2023.

Det bekrefter Haugers manager Harald Huysman til NRK. 

 Formel 1-reserve for både Red Bull og Alpha Tauri, skriver NRK.

 
Lenke til kommentar

Syns kanskje det er litt rart valg uten at en vet hva som foregår på bakrommet. Mattia Binotto er den som har ledet laget fra å ha en shitbox som knapt klarte å konkurrere i midfielden til en potensiell verdensmesterskap vinnende bil, men mulig han ikke er hard/kynisk nok til å gjøre de endringer i stabben som er nødvendig, største problemet Ferrari har hatt i år må vel sies å være strategi delen av teamet tett etterfulgt av PU/Turbo pålitelighet.

Lenke til kommentar

Det er vel ikkje Binotto som er problemet, men dei som avgjer løpsstrategien under løpene. Eg veit ingenting om kor involvert han er i det.

At motoren har vore litt upålitelig er ein kalkulert risiko frå Ferrari sin side, dei har med vilje designa årets motor med høy ytelse og lav pålitelighet, sidan reglane gjev dei moglegheit til å gjere forbedringer på motoren for å få den meir pålitelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...