Gå til innhold

Veggfeste til Samsung ue55nu7475u


Anbefalte innlegg

Kjøpte et Electra tilt tv mount for å henge opp TVen tidligere i dag, men får det ikke til å stemme med lengde på skruene som følger med, ei heller med de svarte som skal beskytte plasten bakpå TVen. Er det jeg som gjør noe fundamentalt feil, eller må jeg rett og slett levere tilbake og få tak i noe annet som er kompatibelt med denne? Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
xClaymanx skrev (14 timer siden):

Skal stort sett være rett frem.

Har et lignende veggfeste selv, og etter du har skrudd det på veggen skal det være kun 4 bolter i tv'en. Men husk plast mellomstykkene i og med det er skjeldent at tv'en er helt flat bake. Ellers skal du også få skruer i forskjellige lengder.

Kan ikke huske om jeg måtte kappe mine.

takk for svar. problemet her er at de øverste festepunktene så er skruene for lange, slik at det blir et mellomrom mellom tv og plast-stykket. Ved de nedre hullene så blir selv de lengste skruene som følger med for korte.. Er det slik at jeg må krype til korset og kjøpe noe fra samsung i stedet? 😪

Lenke til kommentar
24 minutes ago, mafsa said:

takk for svar. problemet her er at de øverste festepunktene så er skruene for lange, slik at det blir et mellomrom mellom tv og plast-stykket. Ved de nedre hullene så blir selv de lengste skruene som følger med for korte.. Er det slik at jeg må krype til korset og kjøpe noe fra samsung i stedet? 😪

Dersom det skrueutvalget som følger med et feste ikke passer til Tven din så må du nok krype til korset - men det holder å ta en tur på Biltema/Clas/ og kjøpe lengere/kortere skruer.

Lenke til kommentar

Viste seg at veggfestene er for nyere TVer og ikke min gamle sak som er 3 år gammel. Løste seg med en tur til elkjøp som hadde riktig lengde og bedre utvalg på plastbeskyttere mellom TV og brakett.  De hos POWER hvor jeg orginalt kjøpte veggfestet var helt hjelpesløse..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...