Gå til innhold

Call of duty Modern Warfare |


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr.Duklain skrev (26 minutter siden):

Kan være skade på save-fila. Forsøk å slette den, også se om det hjelper.

https://www.expertreviews.co.uk/games/ps4-games/1404942/how-to-delete-games-and-saves-on-ps4

Hvis ikke dette hjelper kan det være noe galt med selve Cd-en. Sjekk for riper!

Prøve å slette det nå. Og installere på nytt. Plata er heilt fin . Tar ei stund før den er installert så får en se om det hjelper 

Lenke til kommentar

Prøvd å slette to ganger. Nå har den stått å lastet ned spillet og nå står det kopierer tillegg. Nå har den stått fra mandag ca til onsdag  prøvde da å slette igjen. Nå har den stått siden da. Ser minutter endrer seg. Og det tallene på GB endrer seg. Men streken som indikerer hvor langt den har kommet går bare til ca midten så starter den på nytt. Det står at den skal laste ned 27.834 GB noe som ikke endrer seg i det hele tatt uansetthvor mange timer den holdet på å laste ned?

Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (4 minutter siden):

Hmm. Dette var rart, og CoD er det eneste spillet du har hatt problemer med?

 

Ja har prøvd forskjellige CoD alle andre virker normalt også andre spill. Lastet ned et spill i går tok ikke lange tiden så hva det bare å spille. Så det er merkelig.

Ser ut som den starter på nytt hver gang den kommer halveis på nedlasting og der stopper det?

Den har klart å laste ned en del filer men når den kommer ca halveis så klarer den ikke mer. På skjermen nå så står det call of duty warzone Pacific og den begynner på nytt høre maskinen jobber inderlig hardt når den nermere seg ca halveis?

Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (1 time siden):

Hmm. Dette var rart, og CoD er det eneste spillet du har hatt problemer med?

 

Da har jeg fått opp spillet nå da skal jeg prøve det litt nå, tok ut plata to ganger når den kom halveis vasket den satt den inn igjen så ble det bare igjorden og nå skal jeg prøve å se hvordan det går 🙂

 

Lenke til kommentar
accer skrev (35 minutter siden):

Da har jeg fått opp spillet nå da skal jeg prøve det litt nå, tok ut plata to ganger når den kom halveis vasket den satt den inn igjen så ble det bare igjorden og nå skal jeg prøve å se hvordan det går 🙂

 

Flott :). Opplevde noe lignende på min gamle PS3 og GTA V for noen år siden. Er kjipt når slikt skjer men håper det order seg nå, og at det ikke oppstår flere problemer :) 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (53 minutter siden):

Flott :). Opplevde noe lignende på min gamle PS3 og GTA V for noen år siden. Er kjipt når slikt skjer men håper det order seg nå, og at det ikke oppstår flere problemer :) 

Merkelig greier funka fint nå. Og maskina roa seg ned. Så ta hva topp så bare håpe at det ikke skjer igjen takk for hjelpen👍😀

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...