Gå til innhold

Vi har kåret årets beste spill og største skuffelser (del 1)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingen store skuffelser i år, men det er vilt å erkjenne at det spillet jeg har brukt flest timer på er Riders Republic. Den så jeg ikke komme, men det er digg å kjøre en runde på snowboard, sykkel, eller wingsuit før man gjør noe annet. Har rett og slett blitt litt hekta.

Om det er noe som suger så er det vel at co-op ikke var på plass ved lansering av Halo infite.

Enig når det gjelder It takes Two. Det spilte jeg med familien og jeg var imponert over all kreativiteten i spillet. Saken om rettighetene til navnet er derimot helt på bærtur spør du meg. Der tenker jeg at Take two har gått alt for langt i forhold til beskyttelse av navn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fokuset er nå veldig rettet mot politi-jakter osv. i Cyberpunk, men egentlig så er det bare et lite problem i den store sammenhengen. Vi glemmer fort i disse dager.

Dere husker vel hva de lovet? Alle innbyggere i night city skulle ha sitt eget "liv" med daglige rutiner. De hadde en jobb de gikk til og de reiser hjem etter jobb. Kjøper hurtigmat eller t.o.m være utro evt. med deg som spiller. Det skulle nesten ikke være grenser for hvor stor påvirkning dine valg hadde. Du skulle kunne bestikke politiet. Alle politimenn har egen personlighet osv. Dette skulle bli spillet som satt en helt ny standard for fremtidige spill. En levende verden med uendelige muligheter. Et univers hvor vi kunne leve å dele opplevelser med hverandre i flere år fremover. Vi ble lovet alt dette og MYE mer, men det jeg fikk på utgivelses-dagen var et Bethesda spill. Vi husker jo også at de "glemte" å sende ut konsoll spill anmeldere. Dette var bevisst. Jeg klager ikke en gang over alle "bugsa", men selve spillet. Ja jeg er skuffet lol og jeg var jo en av de heldige som hadde ps5. Hadde jeg kun hatt ps4 så hadde jeg sikkert sittet med hodet i hendene ennå. Er nesten så jeg ikke tror at det er de samme folkene som laget Witcher 3. Sorry for min lange rant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon skrev:

Fokuset er nå veldig rettet mot politi-jakter osv. i Cyberpunk, men egentlig så er det bare et lite problem i den store sammenhengen. Vi glemmer fort i disse dager.

Dere husker vel hva de lovet? Alle innbyggere i night city skulle ha sitt eget "liv" med daglige rutiner. De hadde en jobb de gikk til og de reiser hjem etter jobb. Kjøper hurtigmat eller t.o.m være utro evt. med deg som spiller. Det skulle nesten ikke være grenser for hvor stor påvirkning dine valg hadde. Du skulle kunne bestikke politiet. Alle politimenn har egen personlighet osv. Dette skulle bli spillet som satt en helt ny standard for fremtidige spill. En levende verden med uendelige muligheter. Et univers hvor vi kunne leve å dele opplevelser med hverandre i flere år fremover. Vi ble lovet alt dette og MYE mer, men det jeg fikk på utgivelses-dagen var et Bethesda spill. Vi husker jo også at de "glemte" å sende ut konsoll spill anmeldere. Dette var bevisst. Jeg klager ikke en gang over alle "bugsa", men selve spillet. Ja jeg er skuffet lol og jeg var jo en av de heldige som hadde ps5. Hadde jeg kun hatt ps4 så hadde jeg sikkert sittet med hodet i hendene ennå. Er nesten så jeg ikke tror at det er de samme folkene som laget Witcher 3. Sorry for min lange rant.

Helt rettferdig rant og er 100% enig med deg. De kan patche spillet i åresvis men det gjør ikke spillet bedre siden alle de tingene du skrev/de lovte var akkurat grunnen til jeg ville ha spillet. Men kanskje de kan bruke det de har laget som en grunnmur til en oppfølger eller flere DLC'er og lage det de fktisk lovte oss. Tror de kanskje jobber med aken for å redde ryktt sitt og gi fansen hva de var lovet, men kanskje umulig å lage det til slutt.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Returnal og MH:Rise er mine to store "wow" spill fra i år. Returnal fordi det retten og sletten er sykt bra og bruker PS5'en bra på typ alle måter (OK, R&C:Rift Apart gjorde bedre med DualS). Rise fordi det er sykt gøy å jakte. Synes de gjorde en del feil, men er utrolig moro.

Min største skuffelse hittil er Kena, som ble veldig roset opp her. Altså det er et bra spill med mye sjarm og ofte god gamplay men mister mye av det gode etter noen timer desverre. Føltes ut som husarbeid enn moro til slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (23 timer siden):

Returnal og MH:Rise er mine to store "wow" spill fra i år. Returnal fordi det retten og sletten er sykt bra og bruker PS5'en bra på typ alle måter (OK, R&C:Rift Apart gjorde bedre med DualS). Rise fordi det er sykt gøy å jakte. Synes de gjorde en del feil, men er utrolig moro.

Min største skuffelse hittil er Kena, som ble veldig roset opp her. Altså det er et bra spill med mye sjarm og ofte god gamplay men mister mye av det gode etter noen timer desverre. Føltes ut som husarbeid enn moro til slutt.

Enig. Syns Kena var supercringe jeg. Og kjedelig. Asså det er rart, fordi det ser så bra ut og bosskampene er veldig kule. Men alt det andre var meh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...