Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Korona handler om en global økonomisk reset og vaksinen er verdens største folkemord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
19 minutes ago, Tranaas said:

Vitenskapen har forlengst blitt politisert. Vitenskapen er ikke åpen og fri, fordi dissentere og andre meninger blir sensurert og forfulgt. Da kan det ikke lenger kalles vitenskap. Tallene fra Sør-Afrika er heller ikke til å stole på. Man kaller hva som helst av dødsfall for Covid. Dette har vært et gjennomgående trekk i vesten også. Og selv om det skulle være legitimt, motsier det ikke noe av det andre jeg sier. Covid er menneskeskapt. Vaksinen har en agenda. Det handler om kontroll og økonomisk reset. Dette er helt åpenlyst. Se hva World Economic Forum sier. Se hva som skjer i Østerrike og Australia. I Østerrike blir det straffbart å ikke være vaksinert. Det er ondskap.

Okei, 

Jeg er vitenskapsmann. Hvor er mannen med svart dress og koffert som skal hindre meg i å gjøre jobben min?  

Det er åpenbart at vaksineringen har en agenda, men den trenger ikke være konspiratorisk. Det er dog masse politikk involvert. Hvem skal få? Hvor mye koster det?  Debatten nå om at vesten gir boosterdoser, mens U-land står uten vaksine er ett eksempel på det. 

Kanskje er Covid menneskeskapt. Den kunne vært det, men den trenger ikke være det. Det er en vitenskapelig rød tråd som viser hvor den kom fra - og den har ett opphav som titusenvis av andre sydommer. Mutasjoner fram og tilbake på tvers av dyreraser. De fleste av disse pleier å være ufarlige. Men det er irrelevant;

Det eneste som er helt sikkert er at dersom vi ikke hadde gjort noe, så hadde alle sykehus i hele verden vært overbelastet.  Sykehus over hele verden har i perioder måtte sile pasienter med triage før effekten av nedstengning og vaksine slo til. 

Covid er ekte, men treffsikkerheten (og politiske agenda) bak noen av tiltakene vil bli diskutert i flere tiår. Det er masse der som kan være (og er) konspiratorisk i lokal skala. 

Men ett globalt sammarbeid for å resette økonomien?  Det er konspirasjonsteori. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tranaas skrev (9 minutter siden):

Det er ingen krise på sykehusene. Ingen grunn til å ta en vaksine som ikke fungerer mot den ufarlige Omnicron-varianten. Det er stort sett gamlinger med underliggende sykdommer som rammes. https://www.document.no/2021/12/08/det-er-ingen-krise-pa-sykehusene-sa-hvorfor-stenges-landet-ned/

Så sykepleiere og helsefagarbeidere lyver også. De har ikke fått munnkurv, men de er alle sammen tvunget til å lyve. 

Så bra det ikke bare er alle verdens myndigheter og vitenskapsmenn du pisser på. Men pisser også på dem som skal passe på deg når du blir syk. 

Endret av Ribo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sitat

Men ett globalt sammarbeid for å resette økonomien?  Det er konspirasjonsteori. 

Dette er åpent og oppe i dagen av noen av verdens mektigste aktører. Da er det kanskje på tide å følge med.

https://www.weforum.org/focus/the-great-reset

"The pandemic represents a rare but narrow window of opportunity to reflect, reimagine, and reset our world" - Professor Klaus Schwab, Founder and Executive Chairman, World Economic Forum.

Lenke til kommentar
Ribo skrev (2 minutter siden):

Så sykepleiere og helsefagarbeidere lyver også. De har ikke fått munnkurv, men de er alle sammen tvunget til å lyve. 

Så bra det ikke bare er alle verdens myndigheter og vitenskapsmenn du pisser på. Men pisser også på dem som skal passe på det når du blir syk. 

Det er ingen krise på sykehusene, sa jeg, fordi det er ingen krise på sykehusene. Ikke legg ord i munnen min, takk.

Lenke til kommentar
Tranaas skrev (12 minutter siden):

Det er stort sett gamlinger med underliggende sykdommer som rammes.

Virkeligheten for uvaksinerte sier noe annet.

Sitat

– Uvaksinerte som legges inn, er i hovedsak middelaldrende (medianalder 54 år), og bare 29 prosent har underliggende sykdom som gir dem moderat eller høy risiko for alvorlig forløp av SARSCoV2-smitte, skriver FHI.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/12/22/195812039/fhi-kun-29-prosent-av-uvaksinerte-coronainnlagte-hadde-underliggende-sykdom

Endret av :utakt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (1 minutt siden):

Virkeligheten for uvaksinerte sier noe annet.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/12/22/195812039/fhi-kun-29-prosent-av-uvaksinerte-coronainnlagte-hadde-underliggende-sykdom

 

For vaksinerte er det stort sett "gamlinger med underliggende sykdom" som blir alvorlig syke ja, det er riktig. 

En medianalder på 54 år er en høy alder. Og for dette skal man vaksinere småbarn. Det er sykt.

Lenke til kommentar
Tranaas skrev (1 minutt siden):

Det er ingen krise på sykehusene, sa jeg, fordi det er ingen krise på sykehusene. Ikke legg ord i munnen min, takk.

Det er ingen så greier å legge noe mer absurd i din munn enn det som allerede er der, hvor enn så hard man prøver.

Sykehusene har vært hardt presset over lang tid. Ansatte får ikke jobber lagt over normalt og er slitne.  

At du sier de lyver er å pisse på dem.. 

Godt jobbet, du må virkelig være stolt.

Lenke til kommentar
Tranaas skrev (Akkurat nå):

En medianalder på 54 år er en høy alder. Og for dette skal man vaksinere småbarn. Det er sykt.

54 er folk som kan ha ti år igjen i arbeidslivet. Det er ikke høyt, nå må du skjerpe deg. 

Vaksinerer vi småbarn altså? Meg bekjent er det bare noen få småbarn med alvorlig underliggende sykdom, og dermed høy risiko for alvorlig forløp av covid, som blir tilbudt vaksine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ribo skrev (Akkurat nå):

Det er ingen så greier å legge noe mer absurd i din munn enn det som allerede er der, hvor enn så hard man prøver.

Sykehusene har vært hardt presset over lang tid. Ansatte får ikke jobber lagt over normalt og er slitne.  

At du sier de lyver er å pisse på dem.. 

Godt jobbet, du må virkelig være stolt.

Jeg har ikke sagt at disse lyver. Igjen legger du ord i munnen min. Sykehusene er ikke overbelastet, som vist.

https://www.document.no/2021/12/08/det-er-ingen-krise-pa-sykehusene-sa-hvorfor-stenges-landet-ned/

Aftenposten publiserte tall fra FHI som viste at kun 14 prosent av alle pasienter som nå er innlagt på norske sykehus har korona. Ikke 80 eller 60 prosent, men 14 prosent.

 

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...