Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Etterbetaling lønn/manglende beskjed


Budeie71

Anbefalte innlegg

6 minutes ago, The Avatar said:

Det kjem litt ann på kva du kan bevise/sannsynleggjere blei sagt og avtalt. På lønningskontoret har dei den innstillinga at dei utbetalar lønn basert på den kompetansa du har sendt inn dokumentasjon på. Manglande dokumentasjon er i utgangspunktet ditt ansvar, og ein etterbetalar vanlegvis ikkje lønn for forhold som arbeidsgivaren ikkje kunne vite om før du sendte inn dokumentasjonen. 

Dette må være det mest stupide jeg har lest i dag. Er det virkelig sånn det fungerer i det offentlige, eller er dette noe du bare finner på?

Endret av APZ171RW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
APZ171RW skrev (5 minutter siden):

Dette må være det mest stupide jeg har lest i dag. Er det virkelig sånn det fungerer i det offentlige, eller er dette noe du bare finner på?

Er lite imponert over måten det svares på her når noen forsøker å hjelpe? For min del håper jeg nesten du ikke får noen hjelp! 😉

Endret av trn100
Lenke til kommentar
APZ171RW skrev (12 minutter siden):

Dette må være det mest stupide jeg har lest i dag. Er det virkelig sånn det fungerer i det offentlige, eller er dette noe du bare finner på?

Ja det er slik det fungerer. Då får ikkje fagarbeidarlønn før du kan vise til at du faktisk har fagbrev. Kjem du med dokumentasjonen etter at det er køyrd ut ei eller fleire lønningar så er det du som er forseint ute. Når du har levert dokumentasjonen så blir lønna fiksa til neste lønnskøyring, men arbeidsgiver tek ikkje på seg ekstrajobben med å berekne ny lønn og utbetale differansen som ekstra lønnskøyring berre fordi arbeidstakaren ikkje har sagt ifrå om fagbrevet. Unntak er alltid mulig men det kjem ann på på både situasjonen og om ein har tid til å rette opp i gamle lønnskøyringar. Har arbeidsgivaren gjort feil så ordnar dei sjølvsagt opp, men hovudfokuset er sjølvsagt at alle andre som har rapportert inn rett kompetanse får sin lønn til avtalt tid. (Slik er det også på andre områder, kjøper du ei vare til 100 kr og dagen etter kjem tilbake med ein rabattkupong så vil butikken vanlegvis ikkje gjere jobben med å annulere det opprinnelege kjøpet for så å slå det inn på nytt med rabatt. Du får vanlegvis beskjed om at det er forseint å kome med rabattkupongen dagen etterpå men at du sjølvsagt skal få rabatten din på det du kjøper i dag). 

 

Det sagt så er det ikkje dette som er temaet for trådstarter. Her er spørsmålet om sjefen kan unngå å ta imot ansiennitetsdokumentasjon som sjefen veit at arbeidstakaren har for å kunne betale ut ei lavare lønn som sjefen veit er berekna på feil grunnlag. 

Det er sjølvsagt ikkje rett og er noko som arbeidsgivaren må ordne opp i. Utfordringa for trådstarter er at sjefen kan påstå at ho berre fekk dokumentasjon på relevant arbeidserfaring og derfor ikkje viste om at trådstartar har rett på høgare ansiennitet og dermed høgare lønn. Dette kan bli ein krevande jobb. (For å vise til butikkeksempelet igjen så kan det være vanskeleg å bli trudd på at du viste fram rabattkortet men at selgaren ikkje ville ta imot). 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 226bb...1dd
APZ171RW skrev (På 8.12.2021 den 23.50):

Dette må være det mest stupide jeg har lest i dag. Er det virkelig sånn det fungerer i det offentlige, eller er dette noe du bare finner på?

Nei. Vanlig hos oss og. Men her virker det jo som om leder ikke har informert bra nok om hva som godtas som ansiennitet. Det er ikke nødvendigvis det samme som om arbeidstaker ikke har/kan legge fram bevis for ansiennitet. 

Hadde tatt det videre med fagforening. 

Anonymous poster hash: 226bb...1dd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...