Gå til innhold

Anmeldelse: Halo Infinite (kampanjedel)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og en venn prøvde å spille Halo collection sammen på PC før Infinite, men det var helt håpløst da vi «mistet» forbindelsen konstant. Ga opp etter en stund med feilsøking. Vi forsøkte mange tinnfolieløsninger som ikke fungerte. Søppel. 
 

Får se reprisen på YouTube av de tidligere spillene og hoppe inn i Infinite derfra 🤔

Lenke til kommentar
firberblad skrev (9 minutter siden):
TotalF skrev (37 minutter siden):

Når blir campaign tilgjenglig på xbox game pass for pc idag?

På Xbox står det 19:00 så jeg blir ikke overrasket om det samme gjelder PC. Men jeg har tatt feil før :)

Takk :)

Veldig merkelig hvis det blir annerledes imo.

Lenke til kommentar
TotalF skrev:
firberblad skrev (9 minutter siden):
TotalF skrev (37 minutter siden):

Når blir campaign tilgjenglig på xbox game pass for pc idag?

På Xbox står det 19:00 så jeg blir ikke overrasket om det samme gjelder PC. Men jeg har tatt feil før :)

Takk :)

Veldig merkelig hvis det blir annerledes imo.

Er det bare på PC det blir tilgjengelig på Game Pass? Jeg lastet ned i går i god tro om at jeg kunne spille campaign i dag, men nå viser det seg at jeg bare lastet ned multiplayer.
Lenke til kommentar
tjall skrev (28 minutter siden):

Er det bare på PC det blir tilgjengelig på Game Pass? Jeg lastet ned i går i god tro om at jeg kunne spille campaign i dag, men nå viser det seg at jeg bare lastet ned multiplayer.

Campaignen blir ikke tilgjenglig før klokka 19 i kveld norsk tid - og er ikke mulig å forhåndslaste. Blir lansert samtidig over hele kloden visstnok

Endret av Imitative
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei

Jeg kjøpte Halo Infinite på elkjøp, en fysisk kopi.

Så skal jeg sette inn spillet, og for å spille campaign må jeg BETALE PÅ NYTT!!? Det står preorder, så skal de trekke 649 kroner. Det skal sies at jeg ikke er ferdig med å laste ned oppdateringen enda, men kunne begynne tidligere. Men er det virkelig slik? Eller dukker campaign magisk opp kl 1900?

Lenke til kommentar
Ingeniør Magnus skrev (7 minutter siden):

Hei

Jeg kjøpte Halo Infinite på elkjøp, en fysisk kopi.

Så skal jeg sette inn spillet, og for å spille campaign må jeg BETALE PÅ NYTT!!? Det står preorder, så skal de trekke 649 kroner. Det skal sies at jeg ikke er ferdig med å laste ned oppdateringen enda, men kunne begynne tidligere. Men er det virkelig slik? Eller dukker campaign magisk opp kl 1900?

Tror jeg ville ventet til klokka 19 og se hva som skjer. Kanskje noen minutter over eventuelt. Tipper det kommer en oppdatering klokka 19-ish, som laster ned campaignen :)

Lenke til kommentar
Ingeniør Magnus skrev (34 minutter siden):

Hei

Jeg kjøpte Halo Infinite på elkjøp, en fysisk kopi.

Så skal jeg sette inn spillet, og for å spille campaign må jeg BETALE PÅ NYTT!!? Det står preorder, så skal de trekke 649 kroner. Det skal sies at jeg ikke er ferdig med å laste ned oppdateringen enda, men kunne begynne tidligere. Men er det virkelig slik? Eller dukker campaign magisk opp kl 1900?

https://pressfire.no/artikkel/halo-infinite-er-ute-men-selv-om-du-har-disken-far-du-ikke-spille

Lenke til kommentar
Ingeniør Magnus skrev (4 minutter siden):

Sånn. Da har jeg betalt 1300 kroner for å spille Halo i dag.

Og ingenting funker! Har betalt for campaign dobbelt! Og den vil ikke starte.

Tror du kanskje har forhastet deg litt. Jeg fikk beskjed om å laste ned oppdateringen da jeg prøvde å starte campaignen, men tror serveren til MS er litt trege nå (kanskje stor pågang). Tatt over 40 min å laste ned ca halvparten av en nedlasting på knappe 22 GB. Sikker på den ikke laster ned hos deg?

Skal vel være mulig å heve kjøp, både hos Elkjøp og Microsoft/Steam, så tror du bør benytte deg av det. 

Lenke til kommentar
Ingeniør Magnus skrev (1 minutt siden):

Alt var lastet ned ferdig. 15 gb.

Så skulle jeg endelig spille campaign.

Måtte betale for å gjøre det. Etter jeg har gjort det, begynner den først da å laste ned en 22,42 gb fil.

De første 15gb var nok multiplayer-delen som kom for noen uker siden. De resterende 22gb du nå laster ned er campaignen. Usikker på hvorfor den ikke ville laste ned når du hadde disken. Du kan sikkert returnere den til Elkjøp hvis du overlever uten disk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...