Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tilbakestilling feilet….?


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kjører windows 10 er det vel, og forrige helg betsemte jeg meg for å tilbakestille maskinen for å få en fresh start. Nå kommer jeg ikke videre, se vedlagt feilmld. Uansett hvor mye jeg starter maskinen på nytt kommer samme mld opp og kommer ikke videre….. forslag til hva jeg kan gjøre?

 

898A82DA-0BBC-46AC-BF43-01968713FF54.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker vanlig usb-A? Rett i hovedkortet, men ser den lilla og grønne kontakten du nevner. Noe som passer inn i denne har jeg ikke, men er det slik at det er større sannsynlighet om jeg hadde noe som passet i den «runde» grønn/lilla )PS2)?

Vil i såfall et adapter fra ps2 til usb a virke bedre enn å plugge usb a rett i HK?

 

2B651CB2-2CAB-4DE8-9F2D-65ECE83F292D.jpeg

Endret av allak
Lenke til kommentar

Jeg ser du har flere USB-porter der. Har du prøvd de øverste? Disse ser ut som USB 2.0 og ikke 3.0. Mest sannsynlig så har ikke den Windows 7-wizarden riktige drivere.

Hvis du har en annen pc med tilgang til internett, ville jeg gjort følgende hvis det ikke funker med andre USB-porter. (Siden du har klart å lage en post her på forumet, regner jeg med at du har en annen maskin :) )

Jeg ville istedenfor lastet ned Windows 10-toolen til Microsoft, istedenfor å installere eldgamle Windows 7, for så og måtte oppgradere uansett.

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

"Download tool". I veiviseren så velger du "Create installation media".

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Takk for svar!

Ja, jeg har prøvd de øverste også, men det er sikkert som du sier dette med mangel på drivere…. Jeg må forsøke å få lastet ned Windows 10-toolen til Microsoft. Problemet er at jeg sitter på en Ipad, men kona har en jobb pc, med adm utfordringer…..😬

Lenke til kommentar

Er dette en ferdigbygd eller selvbygd pc?

Har du et windows klistremerke på maskinen?

Ala noe slik som det her.

Da har BIOSen din windows nøkkelen og du kan installere på nytt uten å måtte oppgi lisensnøkkel.

Merk bare hvilket klistremerke det er. Er det Windows 7 må du installere dette og oppgradere senere.

image.png.d4e50a66a73f0499266472a637cc184f.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...