Gå til innhold

Ulefone Power Armor 13 8+256GB


LMH1

Anbefalte innlegg

Ulefone Power Armor 13 8+256GB

Noen som har testet den mot ulefone power 5? for vet den sliter med minnefeil over tid og treg lading så er usikker på det er kjente problemer med slike merker? Vet ikke folk husker igjen mine tråder om iwill.

https://www.iwill.no/ulefone-armor-10-5g-6-67-fhd-2400x1080-ips-android-sort

for er utrolig hvor dårlig konkuranse det er finnes det noe alternativer bortsett fra aliexpress og ebay der man risikerer imporavgift og moms i tillegg? Samt null support fra aliexpress og ebay og man må dekke returfrakten selv?

Har dårlig erfaringer med reprasjon på ulefone men sliter å finne alternativer da eneste negative mangler 5g og esim.

Ulefone Power Armor 13T 5G 2021 Price & Full Specs - Smartphonebio.com

Men er usikkert når den kommer og til hvilken pris. Kan jo koste 10500 kr så da er jo 4000 kr bedre kjøp.

Er usikkert vil gå for samsung og skeptisk til xiomi ville heller kjøpt noe brukt jeg vet funger. Så risiko uansett hva jeg gjør.

Men 4000 kr er ikke veldig dyrt. Selv om er usikkert hvor god invistering da 4g antakelig vil ta slutt i 2030.

Vet batteriet degraderes noe i løp av noen år men støst sansynlig ikke størst problem med ulefone.

Sitat
Prioritert: 2–4 virkedager
69,-
Fri frakt: 5–8 virkedager
0,-

Det er jo gratis frakt på komplett men man får lykke til å be komplett konkurere mot netonnet. Samme med elkjøp.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...