Gå til innhold

Trenger hjelp til formulering i jobbsøknader etter å ha vært borte fra arbeidslivet pga PTSD


Gaea

Anbefalte innlegg

GiaMahan skrev (2 minutter siden):

Tenker at jeg må jobbe med selvtilliten fordi det ER vanskelig å "selge seg selv" på jobbintervju når selvtilliten er på bunn.

Ja, selvtillit er meget befriende. Har man høy selvtillit er det faktisk likegyldig hvorvidt man "selger seg selv" eller ikke. Man oppleves positivt uansett (både av seg selv og andre). Så da slipper man heldigvis å bry seg om slikt. Man kan bare være den man er.

Selvtillit har ingen motsetninger, og ingen betingelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Update her: 

Fra jeg opprettet denne tråden har jeg fått flere jobbtilbud, det første jobbtilbudet ville jeg egentlig takke ja til, men det ble too much to soon. Jeg fikk noen jobbtilbud etter det, men takket nei til de fordi det ikke føltes rett.

 Når jeg ser tilbake, ser jeg at jeg bekymret meg unødvendig vedrørende jobb. Jeg har stort sett blitt innkalt på intervjuer, på det meste jeg har søkt på og intervjuer har stort sett går greit. 

Men jeg har nå altså blitt tilbudt jobb på et sykehus hvor jeg har veldig lyst til å jobbe og jeg har valgt å takke ja til det.  Så skriver kontrakt i august og ser frem til fortsettelsen! Avslutter også behandling hos dps nå fordi jeg har blitt såpass frisk. Utrolig takknemlig for god veiledning, god støtte og forståelse fra NAV-veiledere i prosessen med å komme tilbake i jobb.

Og igjen takk for gode tips og støtte her i tråden  🥰

  • Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...