Gå til innhold

Sprekk i brett på z fold 3


Formula90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 11/28/2021 at 12:36 PM, Formula90 said:

Hei. Er det flere som begynner å få sprekker på skjerm der bretten er? Eller dvs, ser ut som skjerm under glasset på bretten har fått sprekker, lilla striper gjennom hele skjermen i senter...

Madammen opplevde det på en Z flip 1 (eller er det 2?). Hun sendte inn og fikk ny mobiltelefon (flip 3) pga delemangel.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Formula90 skrev (På 28.11.2021 den 12.36):

Hei. Er det flere som begynner å få sprekker på skjerm der bretten er? Eller dvs, ser ut som skjerm under glasset på bretten har fått sprekker, lilla striper gjennom hele skjermen i senter...

Hvis du aktiverte det gratis året med samsung care reparerer de gratis. Min er like fin, har mistet den flere ganger i pakken og åpnet/lukket tusenvis av ganger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
1 hour ago, MariusJS said:

Detta var jo ikke akkurat gratis

 

2022-01-11 12_16_06-Window.png

Verkstedet må vel arguementere for at "skadene" (vanlig slitasje i mine øyne) de fant er grunn til feilen du har reklamert på.

I dette tilfellet er de små merkene conmodo fant et stykke unna feilen du har reklamert på. Hvordan kan de si at det ene fører til det andre?

 

Jeg tror ikke conmodo har rett i denne saken, der er bare mye lettere å skylde på kunden...

Endret av Axefjord
Lenke til kommentar
11 minutes ago, Axefjord said:

Verkstedet må vel arguementere for at "skadene" (vanlig slitasje i mine øyne) de fant er grunn til feilen du har reklamert på.

I dette tilfellet er de små merkene conmodo fant et stykke unna feilen du har reklamert på. Hvordan kan de si at det ene fører til det andre?

 

Jeg tror ikke conmodo har rett i denne saken, der er bare mye lettere å skylde på kunden...

Jepp, har en sak gående så får vi se

Lenke til kommentar

Fått en sprekk jeg også. Kjøpt på Power. Selger på Power var helt klar på at dette var en reklamasjon inntil han plutselig endret mening etter å ha snakket med sjefen sin... 

Det var plutselig min feil at denne tynne sprekken hadde oppstått. 

Spennende å høre hva utfallet her blir. Dette er uten tvil reklamasjon og det ser alle.

Lenke til kommentar
Ovaloinen skrev (9 minutter siden):

Fått en sprekk jeg også. Kjøpt på Power. Selger på Power var helt klar på at dette var en reklamasjon inntil han plutselig endret mening etter å ha snakket med sjefen sin... 

Det var plutselig min feil at denne tynne sprekken hadde oppstått. 

Spennende å høre hva utfallet her blir. Dette er uten tvil reklamasjon og det ser alle.

Power vet jo ikke hav kundeservice er på noen som helst måte. Så her må du bare stå på ditt og ta saken til forbrukerrådet om nødvendig.

Har selv opplevd at Power påsto at det var min feil at USB porten på en MacBoook ikke funket, mens Apple tok ansvar og fikset det med en gang da jeg kontaktet dem.

Power er helt håpløse.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
On 1/17/2022 at 8:56 PM, Ovaloinen said:

Fått en sprekk jeg også. Kjøpt på Power. Selger på Power var helt klar på at dette var en reklamasjon inntil han plutselig endret mening etter å ha snakket med sjefen sin... 

Det var plutselig min feil at denne tynne sprekken hadde oppstått. 

Spennende å høre hva utfallet her blir. Dette er uten tvil reklamasjon og det ser alle.

Tipper de kommer med en svak unnskyldning, tydelig at man må ha forsikring på disse telefonene, ettersom butikk og Samsung yter 0 service

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (6 timer siden):

Tipper de kommer med en svak unnskyldning, tydelig at man må ha forsikring på disse telefonene, ettersom butikk og Samsung yter 0 service

Litt på siden, men Sjekk innbo forsikringen din. Fant ut at sambo sin LO innbo forsikring dekket hele husstanden sine mobiler og jeg mener egenandel var bare 500kr. Ihvertfall et rimelig alternativ for min del :) 

Lenke til kommentar
On 2/14/2022 at 6:52 AM, minim said:

Litt på siden, men Sjekk innbo forsikringen din. Fant ut at sambo sin LO innbo forsikring dekket hele husstanden sine mobiler og jeg mener egenandel var bare 500kr. Ihvertfall et rimelig alternativ for min del :) 

Har begge LO Favør så får dere 0kr egenandel :)

Krangler egentlig bare på pur faen siden jeg mener det power/samsung/conmodo driver med er bullshit

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MariusJS skrev (13 minutter siden):

Har begge LO Favør så får dere 0kr egenandel :)

Krangler egentlig bare på pur faen siden jeg mener det power/samsung/conmodo driver med er bullshit

Ikke uenig i det og hadde nok gjort det samme 😛 Vet bare at mange ikke er klar over disse fordelene i innbo forsikringen så det var verdt et tips så du ikke worst case måtte cashe ut.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
On 1/17/2022 at 8:56 PM, Ovaloinen said:

Fått en sprekk jeg også. Kjøpt på Power. Selger på Power var helt klar på at dette var en reklamasjon inntil han plutselig endret mening etter å ha snakket med sjefen sin... 

Det var plutselig min feil at denne tynne sprekken hadde oppstått. 

Spennende å høre hva utfallet her blir. Dette er uten tvil reklamasjon og det ser alle.

Kan forresten ta en final update nå som saken med forbrukerrådet er lukket.

De rådet meg til å få en uttalelse fra ett annet autorisert verksted, og det virker litt som han som hadde sommerjobben på det andre verkstedet misforstod, så istedetfor en uttalelse så fikset de bare telefonen på garanti! :)

TLDR; Ikke send inn telefonen på garanti til power, ta den heller med til noen som kan å yte service, for det ordet finnes ikke hos conmodo som power bruker. (Har hørt en del helt ville historier oppigjennom med folk som har sendt telefonene til conmodo generelt)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 2/14/2022 at 12:25 AM, MariusJS said:

Tipper de kommer med en svak unnskyldning, tydelig at man må ha forsikring på disse telefonene, ettersom butikk og Samsung yter 0 service

Det er ikke nødvendigvis sant. Telia (og verkstedet deres) brukte dessverre 1 måned på å vente på reservedeler. Men da delene ikke kom, så fikk madammen en ny flip 3, oppgradert fra flip original.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...