Gå til innhold

Noen som har 3 mnd Viaplay å gi bort? [Løst]


plankeby

Anbefalte innlegg

Blant annet elkjøp gir 3 mnd Viaplay kode ved handel. Tipper de fleste som får koden på kvitteringen ved handel, ikke har brukt for koden. Da mange har Viaplay inkludert i TV abb, eller har hatt Viaplay osv... 

Viaplay er forøvrig ikke verdt pengene ellers etter min mening. Men fint å ha med små barn. 

Takker derfor om noen har en kode på sin kvittering. Koden må selvsagt være mottatt de siste uker. Kan sendes på PM (da hver kode genereres unikt på kvitteringer osv og bare vil skape misforståelser ved åpen posting) 

Dette er ikke verving, men tenkte en slik "tiggertråd" var best her i Vervetråden. Da det går ut på å dele koder... 

Her er det det desverre blitt stram familieøkonomi. 

Takk

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
torbjornhb skrev (6 minutter siden):

Et tips hvis du er medlem i Elkjøp din kundeklubb... Her får du 3 mnd Viaplay til prisen av 1. Får også utrolig mange andre fordeler. Jeg fikk nå 5 mnd gratis Apple TV, 3 mnd Apple Arcade, og du får Strim og Discovery+ i 45-60 dager.

Takk. 3 måneder for prisen av 1 får man på flere måter. Du mente vel 3 mnd Apple TV og 5 Arcade..? 

Så den reelle verdien på 3 mnd Viaplay er 130 kr spart.

Hos oss teller hver krone. Kjører 16 grader i boligen og fyrer med planker jeg får i lokalområdet... Så det er desverre ikke aktuelt å bruke penger på noe selv om rabatten er meget bra. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (16 minutter siden):

Mente det jeg skrev. Jepp, du må betale for 1 mnd Viaplay, men Apple greiene og det andre er gratis 🙂

Edit: Jeg kjøpte TV der i går. Fikk ingen kode til Viaplay...

Bare en bagatell om månedene med Apple. Nå er det 3 måneder Apple TV og 5 mnd Arcade. 

Jeg har ingen Apple produkter selv. Gode produkter, men ikke helt forenelig med dårlig råd. 

Rart det med ditt TV kjøp. Men de viser til utvalgte produkter.... 

Kan jo også tipse om å kjøpe varer på Finn i januar. Det skal vi se på. Da har mange kjøpt/fått nye varer via salget, uten å måtte ha nytt. Så da selges det "gamle" på Finn.

Her beholdes alle varer til de fysisk takker for seg 😊 Det gjaldt også når vi begge hadde full jobb. Lett å "ha lyst på" på ting.... 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
plankeby skrev (6 minutter siden):

Bare en bagatell om månedene med Apple. Nå er det 3 måneder Apple TV og 5 mnd Arcade. 

Jeg har ingen Apple produkter selv.

Rart det med ditt TV kjøp. Men de viser til utvalgte produkter.... 

Kan jo også tipse om å kjøpe varer på Finn i januar. Det skal vi se på. Da har mange kjøpt/fått nye varer via salget, uten å måtte ha nytt. Så da selges det "gamle" på Finn. 

Sant angående abonnementene.

Jeg handler ikke for mye, så TV-en som byttes ut er 10 år gammel ☺️. Minimalist av hjerte.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

16 grader med barn er i kaldeste laget.

Men, vi er nok bortskjemte i dag med varme boliger.

Ja. Er begynt i skolealder da... Ikke noen som kryper på gulvet. Fyrer opp litt i stua på kvelder. Ulltøy og fleece utenpå så er ikke 16 grader noen krise. Det blåser jo ikke inne (ofte vind man reagerer på når det er kaldt). 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...