Jump to content
KongRudi

Massedrapen på juleparaden, var rase-motivert + medias løgner

Recommended Posts

Red Frostraven skrev (8 minutter siden):

Det virker ikke som om dere har sett noen videoer av hendelsene, eller ikke forstår hva som skjer i videoen.

Snakk for deg selv.

Videoene lyver ikke. Selv om du gjør det.

• Innsiktsfullt 1

Red Frostraven skrev (7 minutter siden):

Når ble han slått av et skateboard for første gang..? Timestamp.

Du har demonstrert så tydelig at du ikke diskuterer i god tro at jeg gidder ikke være sekretæren din.

Se videoen på lav hastighet. Ser du ikke det i en så se på en annen, det er flere videoer. Ring oss når du har sett det.

...og dette er grunnen til at jeg burde slutte å la meg trolle;
Du klarer ikke å svare konstruktivt eller on-topic om det krever 1 kalori.
Er det en trollekonto opprettet utelukkende for å se hvor mye du kan svare uten å noen gang faktisk presenter ett eneste fakta..?

Timestamp for når han blir slått med skateboard for første gang, i videoen.

Red Frostraven skrev (9 minutter siden):

...og dette er grunnen til at jeg burde slutte å la meg trolle;
Du klarer ikke å svare konstruktivt eller on-topic om det krever 1 kalori.
Er det en trollekonto opprettet utelukkende for å se hvor mye du kan svare uten å noen gang faktisk presenter ett eneste fakta..?

Timestamp for når han blir slått med skateboard for første gang, i videoen.

Du har gitt en fremstilling av videoen som er så feil i forhold til hva som faktisk vises at det fremstår som løgn, og det er jeg som er trollet? Tror ikke det gitt.

Jeg korrigerer din misinformasjon. Da er det jeg som er trollet? Tror ikke det gitt.

...2:16 i videoen din viser ryggene til to poteter mens flere poteter kan ses, når videoen først laster.
Altså. Er det veggietales..?

For oss over 18, så viser videoen min alt i faktisk sebar kvalitet.
På tidspunktet du beskriver at den ene poteten ble slått av en annen potet, hører vi skateboardet til Huber treffe bakken, og like etter ser vi ham løpe for å hente det, og mens han henter det så faller Rittenhouse, som fremdeles ser ut som en potet.

Red Frostraven skrev (4 minutter siden):

...2:16 i videoen din viser ryggene til to poteter mens flere poteter kan ses, når videoen først laster.
Altså. Er det veggietales..?

For oss over 18, så viser videoen min alt i faktisk sebar kvalitet.
På tidspunktet du beskriver at den ene poteten ble slått av en annen potet, hører vi skateboardet til Huber treffe bakken, og like etter ser vi ham løpe for å hente det, og mens han henter det så faller Rittenhouse, som fremdeles ser ut som en potet.

Hvis du får hodet ditt ut av potetkjelleren så ser du samme som alle andre.

På tide at du greier å løsrive seg fra det propagandanarrativet du er blitt servert og ser på fakta.

...jeg ser og ser, og jeg ser Huber løpe opp til Rittenhouse frem til circa 0:07, ta til venstre hurtig 0:08 når Rittenhouse snur seg, hører skateboardet hans falle til bakken circa 0:09, ser det rulle, og ser Huber hente det mens Rittenhouse setter seg ned -- og deretter er det ikke mye som er tvil om. 
En mann (som så Rittenhouse skyte Rosenbaum fra litt avstand) forsøker å disarmere Rittenhouse etter at Rittenhouse peker riflen mot ham, før Huber slår Rittenhouse over hodet, etter å ha sett Rittenhouse skyte mot mannen, før Huber så tar tak i riflen og forsøker å dra den ut av hendene til Rittenhouse, men blir skutt i forsøket på å disarmere ham, før Grosskreutz peker våpenet mot Rittenhouse og blir skutt.

...

Bias er en faktor.
De som tror at Rittenhouse var i livsfare ser selvsagt en gutt i livsfare som forsvarer seg.
Vi andre ser en person som ikke deeskalerte etter en skytepisode, folk som følger etter en person som akkurat har drept noen og forsøker å stoppe ham, og at han skyter mot tre personer som forsøker å disarmere ham.

Edited by Red Frostraven

Red Frostraven skrev (8 minutter siden):

Bias er en faktor.
De som tror at Rittenhouse var i livsfare ser selvsagt en gutt i livsfare.
Vi andre ser en person som ikke deeskalerte etter en skytepisode og oppførte seg skjødeløst, som forvoldte større skade enn nødvendig med de samme paranoide forestillingene om hans trygghet som vi ser folk som fortærer alternative medier har grunnet misforståelser om årsakene til vold under demonstrasjoner.

Kongen av projisering sitter støtt på tronen sin, ser man.