Gå til innhold

Billigste ok smarttelefon?


Skogslik

Anbefalte innlegg

Trenger ny telefon, da min Samsung som er 10 år ish gammel begynner og slite med og lade 😛

Hva er billigete som er der ute som er ok?
Har Abonnement hos Ice, så må kunne bytte kun telefon, og bruke samme sim kort og slikt.
Har ingen peiling på telefoner, så tips tas i mot!

Brukes kun til det vanlige, nett og en eller annen app.

Gjerne Samsung, som jeg kjenner til. 

 

 

 

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/324883/oneplus-nord-ce-5g-smarttelefon-8128gb-blue-void?utm_id=Pricecomparison2989_4_False&utm_medium=Pricecomparison

Tror du skal slite med å finne noe bedre til prisen.

En moderne Samsung er ganske anneledes i bruk enn 10 år gammel Samsung så du må uansett venne deg til noe nytt.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Er vel helt grei dem og, men de vil nok oppleves vesentlig tregere i bruk enn oneplus'en. I tillegg vil du få mye dårligere kamera og skjerm.

Men de er sikkert helt kurrante til enkle oppgaver.

Her er test av Oneplus'en:

https://www.tek.no/test/i/lAp3G3/oneplus-nord-er-en-fulltreffer

Men må huske at den kostet mere i 2020 når den ble testet.

 

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

Jeg har en One Plus Nord 100 eller no, til 1590, den funker absolutt ok. Kjøpte den i sommer som "nødtelefon" for å ha noe frem til nå i november og kommer nok til å ha den som backup telefon etterhvert. Den er nesten så bra at jeg vurderer å droppe å kjøpe noe "ordentlig" på Black Friday som opprinnelig var planen hele veien. 

Lenke til kommentar
daruu skrev (34 minutter siden):

Pass på å ikke blande sammen nord og nord CE, det er sistnevnte som koster 2,5k. "Vanlig" nord koster 3,7k.

 

Åssen er xiaomi redmi note 9 pro til sammenligning? 

Note 9 pro er fra 2020 og litt for gammel, se heller på 2021 modeller.

Her er en sammenligning av spesifikasjoner:

Compare Xiaomi Redmi Note 9 Pro vs. OnePlus Nord CE 5G vs. Xiaomi Poco X3 Pro - GSMArena.com

Xiaomi Poco X3 Pro har vesentilg raskere (CPU og SOC) enn andre mobiler i prisklassen. Så ville heller valgt den enn Redmi Note 9 variantene. Den har også IP53 og Gorilla Glass 6. Fordelen til Nord CE er at den har 5G.

Endret av Svein M
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skogslik skrev (4 timer siden):

Skal ikke mye til for at jeg blir fornøyd, som sagt bruker jeg en 10+ år gammel Samsung, og klager ikke 😛

Får se litt hva jeg ender på...
Men nå fungerer ladingen greit igjen, så da venter jeg vell litt til om jeg kjenner meg rett, he.

 


 

Bare nysgjerrig med kordan Samsung e d og ka bruker du tlfen til?  Har en Samsung Galaxy s4 stående , prøvde den her om dagen, den va treeeeeeg 😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...