Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet man om en mann mener noe seriøst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller de sier de er ute etter mer enn bare sex men hele tiden hintes det til at de er kåte osv om jeg trenger massasje… som er lik hjemme date som skal ende i sex i dems hode og derfor er det og uaktuelt når en ikke har møttes før.

Har til gode å møte en skikkelig mann som tar meg seriøst og inviterer ut på et nøytralt sted og viser interesse for å bli kjent med meg og flørte litt. Opptatte menn er flinkere på dette enn single. 
 

 

Lenke til kommentar

Er det slik med alle du prater med? Kanskje du kan bruke litt mer tid enn fort som f på å møtes, det kan nok sette noen griller i huet enkelte. Jeg ser heller ikke poenget med å påpeke at det ikke blir sex på første date ( for meg en litt merkelig ting å si før en date) , dersom du er i dialog med en du synes virker ordentlig , en date skal jo være et hyggelig møte, mellom to mennesker som ønsker å bli bedre kjent, og man kan fint unngå å sex på første date uten å snakke om det i det hele tatt. Dersom mannen virker veldig opptatt av det, så vet du jo allikevel hvor han står og kan pent takke nei, eller gå fra daten med en aller annen dårlig unnskyldning. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen mennesker er seriøse om noe som ligger lengre frem enn 6 måneder. Det er fordi vi ikke har nok kognisjon til å planlegge/forestille oss hva vi sannsynlig vil føle for noe/noen om 6 måneder.
Flosker som "Jeg vil elske deg uansett hva", er en løgn på lik linje med "Jeg har aldri jugd for noen i hele mitt liv".

Hele livet er et sjansespill. Du må leve her & nå. Meningen med livet er å skape mening i livet. Det gjøres ved å flette samme korte livsavgjørende øyeblikk. Det betyr ikke at du skal såre andre mennesker, eller la deg bli såret. Men ta valg du tror vil bringe deg lykke. Var det feil valg, da vet du at du skal velge annerledes neste gang.

Spør mannen: "Er du seriøs?". Måten han svarer på og hva han svarer, er det eneste du har å gå på for hvordan livet muligens utfolder seg de neste 3 månedene. Kanskje det ikke ble mer enn en kaninhelg, men kanskje det ble prinsessedrømmen.

Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skandinav skrev (På 21.11.2021 den 17.38):

Ingen mennesker er seriøse om noe som ligger lengre frem enn 6 måneder. Det er fordi vi ikke har nok kognisjon til å planlegge/forestille oss hva vi sannsynlig vil føle for noe/noen om 6 måneder.
Flosker som "Jeg vil elske deg uansett hva", er en løgn på lik linje med "Jeg har aldri jugd for noen i hele mitt liv".

Hele livet er et sjansespill. Du må leve her & nå. Meningen med livet er å skape mening i livet. Det gjøres ved å flette samme korte livsavgjørende øyeblikk. Det betyr ikke at du skal såre andre mennesker, eller la deg bli såret. Men ta valg du tror vil bringe deg lykke. Var det feil valg, da vet du at du skal velge annerledes neste gang.

Spør mannen: "Er du seriøs?". Måten han svarer på og hva han svarer, er det eneste du har å gå på for hvordan livet muligens utfolder seg de neste 3 månedene. Kanskje det ikke ble mer enn en kaninhelg, men kanskje det ble prinsessedrømmen.

Lykke til.

Ja når man spør menn om de er seriøse så er standard svaret: tar det som det kommer. Det har jeg erfart betyr at jeg er spennende til han har fått det han ville så etter det er det null interesse og hver gang dette skjer føler jeg med ett hakk mer verdiløs. Holde igjen er ingen vits i da drar de spillet lengre. 
 

Jeg så før på menn som slik jeg er. Å ha sex med samme person over tid gir meg følelser enten jeg vil eller ikke. Mannfolk klarer det der glatt og holde seg kald i flere år ved å være f. Eks friends with benefits. Prøvd det over lengre tid. Vondt å være forelsket i noen en aldri kan få.

 

nå har jeg ikke orket noe mer dating. Bedre å være for seg selv. Begynner å dra på åra så utvalget er deretter. 😂. Ikke mye interessant igjen. Lykke til dere andre håper dere har større lykke enn meg. Aldri fått de jeg har vært interessert i. 

Lenke til kommentar

Disse mennene du treffer på som ofte snakker om sex, er det oftest på Tinder? Jeg har veldig lite erfaring med appen, men jeg har alltid hatt det inntrykket at sex er som oftest forventingen der.

Kanskje denne forventingen kommer mest fra menn, det har jeg ingen innsikt i, men jeg hører oftere om tilfeldige ligg der enn seriøs dating. Jeg har alltid hatt tanken om at man ikke kan finne seriøse partnere der, men det er mine forutinntatte meninger som jeg godt kan ta feil på.

Lenke til kommentar
Gjest 9fd48...af2 skrev (1 time siden):

Om en er klar på at en ikke vil ha sex på de første treffene så siler vel det ut de fleste useriøse.

Anonymous poster hash: 9fd48...af2

Gjorde dette med min nåværende, ventet med å ligge med ham, og sa til han at om du skal date meg så er det kun meg, ellers Bye Bye :p 5 år etter er vi fortsatt sammen! 

Lenke til kommentar
On 11/24/2021 at 6:06 AM, Nokia1803 said:

Ja når man spør menn om de er seriøse så er standard svaret: tar det som det kommer. Det har jeg erfart betyr at jeg er spennende til han har fått det han ville så etter det er det null interesse og hver gang dette skjer føler jeg med ett hakk mer verdiløs. Holde igjen er ingen vits i da drar de spillet lengre. 
 

Jeg så før på menn som slik jeg er. Å ha sex med samme person over tid gir meg følelser enten jeg vil eller ikke. Mannfolk klarer det der glatt og holde seg kald i flere år ved å være f. Eks friends with benefits. Prøvd det over lengre tid. Vondt å være forelsket i noen en aldri kan få.

 

nå har jeg ikke orket noe mer dating. Bedre å være for seg selv. Begynner å dra på åra så utvalget er deretter. 😂. Ikke mye interessant igjen. Lykke til dere andre håper dere har større lykke enn meg. Aldri fått de jeg har vært interessert i. 

Slik møter man også hos mange kvinner. Dette er ikke kjønnspesifikt men personspesifikt.

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (25 minutter siden):

Slik møter man også hos mange kvinner. Dette er ikke kjønnspesifikt men personspesifikt.

Joda regner med man har lært av hverandre når en går seg på noen smeller. Mye bedre å bli kjent ansikt til ansikt gjennom jobb eller bekjentskaper for de som har det. Da blir en kjent som venner først og da får man litt mer tid til å kjenne og føle på ting syns jeg da. Online skal alt gå så fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...