Gå til innhold

Min HP gikk til tjenesten 4 ganger det første året!!!


gulsah1225

Anbefalte innlegg

Jeg angrer på at jeg kjøpte dette merket. Så snart jeg fikk pc-en var lyset på skjermen problematisk. Så gikk mikrofonen i stykker. Deretter dukket det opp en linje på skjermen. De endret skjermen fullstendig, men jeg kunne ikke bruke datamaskinen min. Nå kan jeg ikke bruke hodetelefoner. Hodetelefonkontakten er ødelagt :(  Dessverre kan jeg ikke anbefale hp datamaskinen til noen. Selv om jeg ikke bruker datamaskinen ofte, var det et problem nesten annenhver måned. Har noen hatt samme problem som meg? Er det noe jeg kan gjøre i denne situasjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt generelle råd er å styre unna HP på slikt konsumentutstyr til private. Du må opp på profesjonelt utstyr før kvaliteten er ok. Dette problemet startet for ganske lenge siden. Noe av problemet er at folk vil ha billigere og billigere utstyr, så derfor kommer det ut ræl på markedet.

Klart man har rettigheter, men det er alltid kjipt å drive å stresse med sånt når man har bedre ting å bruke tiden på.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
vidor skrev (På 21.11.2021 den 0.44):

Mitt generelle råd er å styre unna HP på slikt konsumentutstyr til private. Du må opp på profesjonelt utstyr før kvaliteten er ok. Dette problemet startet for ganske lenge siden. Noe av problemet er at folk vil ha billigere og billigere utstyr, så derfor kommer det ut ræl på markedet.

Klart man har rettigheter, men det er alltid kjipt å drive å stresse med sånn når man har bedre ting å bruke tiden på.

Du er helt rett. Jeg vet det men to år siden hadde jeg ikke god råd :(

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...