Gå til innhold

Stadia feirer 2år med tilbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del er jeg ganske enig. Det virker litt som lagertømming.

Tror nok Stadia var et av spaghetti-kastene til Google som falt av veggen. Konseptet kom nok litt for tidlig i forhold til internet-teknologien tilgjengelig for hvermansen på globalt nivå. Uansett kunne jeg brukt kontrolleneren til noe, og Chromecast Ultra er jo grei den også.

Lenke til kommentar

Tror det er slutt på eksklusive spill til Stadia ihvertfall. Siste som er noe bra er Gylt.

Men det legges til nye spill hele tiden både til kjøp og som følger med gratis i Premium abonnementet. Så en så lenge så virker et å stadig fylles på med spill. 

Kjøpte The Division 2 til 83kr i går og igjen så blir jeg rett og slett veldig imponert. Det blir jo aldri like bra som når en kjører det på fks PS5 og SeriesX. Men når det kommer til dette spillet så er det faktisk bedre på Stadia med høyere FPS en på PS4Pro og XboxOneX fks. Jeg og guttungen har spilt flere timer i dag forskjellige spill og det fungerer helt problemfritt altså...

Men jeg er for pirkete og spesielt video kvaliteten måtte vært høyere for å engang vurdere et skifte av noe slag. Men jeg skal jaggu meg teste GeForce NOW med RTX3080 abonnementet og se hvordan spill ser ut der. Og ikke minst hvordan video kvaliteten er... 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
PetterJsul skrev (På 24.11.2021 den 18.49):

Utrolig leit at jeg gikk glipp av dette tilbudet. Den kontrolleren ser helt nydelig ut😊 

Tilbake på lager nå! 
 

EDIT: jøss…tomt igjen. Sku nesten tro bots kjøper dem opp for det gikk fort! 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...