Gå til innhold

Kyle Rittenhouse saken (Kenosha unrest shooting)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jjkoggan skrev (12 minutter siden):

Når du selge biler til folk så må du være vennlig mot alle, selv de som ikke er kunder 

Ok, så nå er vi gått fra "tørr ikke konfontere dem fordi de har våpen" til "tørr ikke konfrontere dem fordi de teorietisk sett kan komme til å kjøpe en bil der en gang". Væll væll.

Og så skal vi visst overse hvorfor han i det hele tatt skulle be dem dra når han ikke hadde noen aning om at de hadde intensjoner om å bevokte forretningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (8 minutter siden):

...jeg håper inderlig at dere egentlig har folkeskikk til å forstå at det å møte opp bevæpnet for å 'beskytte' noen sin bedrift ikke er noe man gjør uten en helt konkret avtale med de det gjelder -- men at dere bare troller fordi dere vil støtte Kyle.

"støtte Kyle", herrefred så barnslig.

Men ja, forsåvidt. Om Jeg må velge mellom å støtte Kyle og å støtte konebankeren Huber og barnevoldtektsmannen Rosenbaum - så er jeg 100% team Kyle. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (7 minutter siden):

Ikke «det man har av fakta tyder på…». Det finnes fakta som motstrider din påstand og derfor er ikke et fakta. 

Fant du noe å kverulere på? Kan godt omformulere hvis du vil ha en pedantisk session på dette.

Jeg kommer ikke ta ut som en faktor fra likningen her at enkelte har vist et mønster i å komme med feilinformasjon på denne tråden. Sorry, sorry not sorry.

Lenke til kommentar
Hank Amarillo skrev (5 minutter siden):

Fant du noe å kverulere på? Kan godt omformulere hvis du vil ha en pedantisk session på dette.

Jeg kommer ikke ta ut som en faktor fra likningen her at enkelte har vist et mønster i å komme med feilinformasjon på denne tråden. Sorry, sorry not sorry.

Det er kontroversielle sak med motstridene informasjon som kan tolkes på forskjellige måter. Ingen burde hevde at de vet helt sikkert nøyaktig hva som skjedde når mange «fakta» ikke kan bekreftes.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kyle løy i retten om at han var invitert til å beskytte Car Source-stedet han var utenfor.

Det er et faktum.
 

Sitat

Rittenhouse has said he was asked to guard the car dealership

Sitat

Both Rittenhouse and Dominick Black, a friend accompanying him at the time, previously said they were in Kenosha that evening because the owners of the Car Source asked them to guard the properties. But the Khindri brothers' testimony on Friday conflicted with those statements.


https://www.insider.com/brothers-say-they-never-asked-rittenhouse-to-guard-car-source-2021-11

 

Eierene impliserte at de ikke ønsket Kyle og gjengen der:
https://lawandcrime.com/live-trials/live-trials-current/kyle-rittenhouse/manager-of-car-lot-kyle-rittenhouse-took-it-upon-himself-to-protect-says-no-one-was-authorized-to-guard-business-on-night-of-shooting/

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (12 minutter siden):

Kyle løy i retten om at han var invitert til å beskytte Car Source-stedet han var utenfor.

Det er et faktum.

Faktasjekk: Feil.

Vitnemålet på dette til Kyle er riktignok i strid med sønnene til eieren sitt vitnemål, så at noen lyver er mer enn sannsynlig.

Det er på ingen måte et faktum at det er Kyle som lyver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...