Gå til innhold

Kyle Rittenhouse saken (Kenosha unrest shooting)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jjkoggan skrev (12 minutter siden):

Du spøker med pedofili. Valget ditt viser hvor lite du tar denne saken alvorlig.  Det finnes utallige andre absurditeter du kunne ha valgt for poenget ditt.

Jeg spøker med enkelte debattenters totale mangel på selvinnsikt.

Grunnen til at det ble pedofili er jo fordi det var det han ble så butthurt av.

Endret av Hank Amarillo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (10 minutter siden):

Med å spøke om pedofili.  Jeg antar du ikke ville spøke på lignende måte med massemordet på Utøya.

Hva ville vært en "lignende måte"? 

La oss ikke late som det jeg sier er tabu. Han brunbeiser over en lav sko, og blir butthurt over at Rosenbaum blir kalt 'Jojo' fordi det low key insinuerer noe om venstresidens unnfallenhet med pedofile. Er ikke verre enn det. 

Å mene seg berettiget til å brunbeise over en lav skog samtidig mener seg berettiget til å ikke å skulle ha noe som helst tilbake i motsatt retning er en sense of entitlement på et absurd og komisk nivå.

Lenke til kommentar
Hank Amarillo skrev (6 minutter siden):

Han brunbeiser over en lav sko, og blir butthurt over at Rosenbaum blir kalt 'Jojo' fordi det low key insinuerer noe om venstresidens unnfallenhet med pedofile. Er ikke verre enn det. 

Nei, du må for all del fortsette å kalle overgripere etter kjælenavnet du har tillagt deg. Bryr meg ikkje. Einaste eg påpeikte var ironien av at du er den einaste her på forumet som bruker det. Der du sutrer over at kjælenavnet blir brukt. Det er dette vi kaller ironi. Og dette var tapt for deg. 

Angåande din offerolle, går den som sagt på repeat. Klem tuben, smør utover. 

Endret av Pallehysa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hank Amarillo skrev (3 minutter siden):

Hva ville vært en "lignende måte"? 

La oss ikke late som det jeg sier er tabu. Han brunbeiser over en lav sko, og blir butthurt over at Rosenbaum blir kalt 'Jojo' fordi det low key insinuerer noe om venstresidens unnfallenhet med pedofile. Er ikke verre enn det. 

Å mene seg berettiget til å brunbeise over en lav skog samtidig mener seg berettiget til å ikke å skulle ha noe som helst tilbake i motsatt retning er en sense of entitlement på et absurd og komisk nivå.

Pedofili er ikke noe komisk.  Massemord er ikke noe komisk.  Massemord og pedofili er ikke noe å spøke med hvis du tar dem alvorlig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (8 minutter siden):

Pedofili er ikke noe komisk.  Massemord er ikke noe komisk.  Massemord og pedofili er ikke noe å spøke med hvis du tar dem alvorlig 

Når Mark Ruffalo i sitt behov for å menneskeliggjøre de drepte finner ut at det er en godide å kalle Rosebaum for Jojo, altså et kjælenavn, så er det komisk.

Du trenger ikke synes det er morsomt, men komisk er det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (18 minutter siden):

Nei, du må for all del fortsette å kalle overgripere etter kjælenavnet du har tillagt deg. Bryr meg ikkje. Einaste eg påpeikte var ironien av at du er den einaste her på forumet som bruker det. Der du sutrer over at kjælenavnet blir brukt. Det er dette vi kaller ironi. Og dette var tapt for deg. 

Angåande din offerolle, går den som sagt på repeat. Klem tuben, smør utover. 

Traff visst en nerve. Du har gått over i usammenhengende kakling du og.

Methinks the Lady thoust protest to much

Endret av Hank Amarillo
Lenke til kommentar
Hank Amarillo skrev (Akkurat nå):

Når Mark Ruffalo i sitt behov for å menneskeliggjøre de drepte finner ut at det er en godide å kalle Rosebaum for Jojo, altså et kjælenavn, så er det komisk.

Du trenger ikke synes det er morsomt, men komisk er det.

Men her er det nyanser du overser. Kanskje Ruffalo ikkje visste nok om Rosenbaum tidligere kriminelle handlinger. Samtidig, kven faen bryr seg om Mark Ruffalo? Du tydeligvis!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hank Amarillo skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg punkterer ballongen din. Det tøff i trynet spielet ditt er fullstendig avkledd.

Plei butthurten din et annet sted, griningen din spammer tråden.

Det du gjer er å tape i brettspill, velte bordet, for så å pårope deg seieren. Det er så åpenbart og barnslig.

Endret av Pallehysa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hank Amarillo skrev (25 minutter siden):

Når Mark Ruffalo i sitt behov for å menneskeliggjøre de drepte finner ut at det er en godide å kalle Rosebaum for Jojo, altså et kjælenavn, så er det komisk.

Du trenger ikke synes det er morsomt, men komisk er det.

Vitser om mord og voldtekt viser lite empati for mord og voldtekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (2 timer siden):

Du har fått svar på dette mange ganger allerede. Hvis du blir angrepet og frykter for liv/helse kan du bruke selvforsvar. 

Så, desto mer paranoid, desto større rett på å forsvare seg selv..?

Det er altså helt subjektivt, i to eller tre ledd:

Subjektiv opplevelse/økelse av frukt, subjektiv V ordering om følelsen var begrunnet, fra juryen sin side, og så subjektiv vurdering fra dommeren din side ..?

...

Og hvordan skal folk som føler seg truet av noen med skytevåpen oppføre seg når de er syv til ti meter unna personen?

Sitat

Nei, det er bare ifølge ditt narrativ som ikke tar hensyn til fakta. 

...å sette kriteriet på at noen føler seg redd er så lite faktabasert man kan komme.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...