Gå til innhold

Betalingsanmerkninger som ikke slettes


bmwm

Anbefalte innlegg

Har gjort opp alle inkasso sakene mine men, har fortsatt betalingsanmerkninger registrert hos bisnode, experian og gjeldsregisteret hos defero.no. Hos Horde står det at jeg ikke har noen aktive saker. Noen som vet hvordan jeg får oppdatert alle gjeldsregistre samtidig? Må jeg kontakte de alle en etter en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betalingsanmerkningen blir slettet når saken er eldre enn fire år gammel, eller med én gang saken er betalt. Det er viktig at saken er betalt i sin helhet. Det betyr at alt av tilleggskostnader som renter og salærer også må være betalt.

Når saken er betalt vil kredittopplysningsbyråene få beskjed og deretter sletter de saken. Vær oppmerksom på at det kan ta inntil seks virkedager før saken er slettet etter at den er betalt.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Gjest e345c...96d

Har det blitt borte enda? Jobber til daglig i et inkassobyrå, og en betalingsanmerkning skal slettes relativt raskt etter du har innfridd kravet. 

"... vil anmerkningene slettes innen kort tid. Det kan noen ganger ta et par dager før betalingsanmerkningene forsvinner hos kredittopplysningsbyråene. Kreditoren skal imidlertid melde ifra om at gjelden er betalt innen kort tid. " sakset fra refinansieringmedbetalingsanmerkning.no

Om det ikke er borte enda, ta kontakt med kreditor asap.

Anonymous poster hash: e345c...96d

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...