Gå til innhold

Butikkane svarar om prislureri, dei største rabattane og manglande konsollar og skjermkort 


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MrLuni skrev (51 minutter siden):

Det er 14dagers returrett. Hva om man kjøper tingen uka før blackfriday, og så faller prisen ned?

På Elkjøp så skal det jo være prisgaranti elns..?

14 dagers angrerett gjelder kun på netthandel.

Så da bruker du «Åpent kjøp» og leverer tilbake varen for så å kjøpe den på nytt til lavere pris.

Da vil Elkjøp som oftest heller gi deg mellomlegget tilbake enn å sitte igjen med en brukt selv.

Endret av Excelsion_InnleggNO
Lenke til kommentar
MrLuni skrev (56 minutter siden):

Det er 14dagers returrett. Hva om man kjøper tingen uka før blackfriday, og så faller prisen ned?

På Elkjøp så skal det jo være prisgaranti elns..?

Vil være lurt å melde "retur" og kjøpe den på tilbud pga manglede chatsupport til prismatch i november-januar, elkjøp og power kan du gå å returnere i butikk

Endret av Saltkorn
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (På 13.11.2021 den 20.30):

Lurt å sjekke prisen på en vare gjennom hele året før man blir lurt til spontan-kjøp .

Min strategi er å bestemme seg i god tid på forhånd (gjerne flere måneder) hvilke produkter jeg ønsker å kjøpe og hvilken pris jeg vi kjøpe dem for. Dersom prisen blir satt ned til det nivået jeg ønsker eller lavere kjøper jeg det.

 

Forøvrig er jeg ikke overrasket at CDON ikke svarer. Jeg husker en "tilbudsfest" de hadde noen tilbake med mange varer priset ned med 60-70%. Jeg sjekket opp prisene på prisguide.no og "førprisene" hadde aldri vært så høye og "tilbudsprisene" var det samme som det hadde kostet det siste året for de fleste produktene jeg sjekket. Håper de har blitt bedre, men personlig har jeg mistet tilliten til dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...