Gå til innhold

Nettside virker ikke uten sporing


Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg digger TU og DIGI, og har i mange år vært betalende kunde. Men i går opplevde jeg å ikke klare å logge inn. Hverken fra mobil eller PC klarte jeg å logge på. Helt til jeg testet en annen nettleser. Det viser seg nemlig at sporings-blokkeringen jeg aktivt benytter, forhindrer deres innloggings-boks fra å vises. 

Har dere nylig fått en ny innloggings-popup-boks? Er det noen gode grunner til at den ikke virker uten at jeg må legge igjen masse fingeravtrykk i ymse annonse-nettverk? 

Videre klikket jeg ved en tilfeldighet inn på en (redaksjonell) annonse dere har for Glava. Helt nytt er at ingenting vises. Jeg får nix nada – kun blank skjerm. Ved å titte litt i nettleseren, virker det som at artikkelen er avhengig av å sende mitt fingeravtrykk til Facebook, før noe lastes inn? 

Link til artikkel: https://www.tu.no/deltav/arkitektur/annonse-byene-vare-ma-ikke-vaere-gra-na-blir-det-enklere-a-velge-fargerike-fasader/514724

Nedenfor ser dere mine standardvalg for samtlige nettsider jeg besøker. Dette er første gangen jeg møter på store problemer vedrørende dette. Alle andre nettsider virker stort sett greit, til tross for at jeg blokkerer sporing. 

463877482_Skjermbilde2021-11-12kl_14_08_59.png.7093655bae1ce82a41638dd4fdb2ca4d.png

Nettleser jeg bruker: Vivaldi.

Problemet er tilstede både på mobil (Android) og Mac. 

Håper dere kan se på det, slik at betalende kunder kan få lov til å logge seg inn – til tross for sporings-blokkering.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...