Gå til innhold

Kan man gjøre innleggsloggen utilgjengelig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-404071
Morromann skrev (1 time siden):

Er det mulig på profilen å gjøre aktivtetsstrømmen usynlig for andre enn følgere? 

Tenker du her på oversikten over dine innlegg på brukerprofilen din? Det er dessverre ikke mulig å gjøre den usynlig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Aktiviteten din på dette forumet er en del av en offentlig diskusjon. I tillegg har du valgt å være anonym. Jeg har et par ganger funnet det veldig nyttig å se på noen brukeres aktivitetslogg. Jeg ser ikke poenget i å usynliggjøre den, men ser heller hvor nyttig det er at den er offentlig. Hvis du vil komme noen vei med dette, bør du argumentere for hvorfor den burde tas bort. Er det noen som følger med på det du gjør, for å «være uenig», og så skrive motsvar til deg hvor enn du skriver innlegg? I så fall, kan kanskje det ses på som trakkassering?

Endret av Memento scientiam
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Memento scientiam skrev (På 24.12.2021 den 13.25):

Aktiviteten din på dette forumet er en del av en offentlig diskusjon. I tillegg har du valgt å være anonym. Jeg har et par ganger funnet det veldig nyttig å se på noen brukeres aktivitetslogg. Jeg ser ikke poenget i å usynliggjøre den, men ser heller hvor nyttig det er at den er offentlig. Hvis du vil komme noen vei med dette, bør du argumentere for hvorfor den burde tas bort. Er det noen som følger med på det du gjør, for å «være uenig», og så skrive motsvar til deg hvor enn du skriver innlegg? I så fall, kan kanskje det ses på som trakkassering?

Hvis noen opplever trakassering (for det skjer dessverre) så oppfordrer vi folk til å si ifra. Man kan opprette en tråd i kategorien for private forumhenvendelser.

Jeg ser også nyttigheten av å ha den synlig. For det første for meg som moderator så hjelper det meg til å se om det foreligger mønster. Om personen stort sett er hyggelig og saklig, eller om brukeren har vært generelt hissig og usaklig. For det andre så er jeg bare nysgjerrig og lurer litt på hva enkelte typisk kan ha interesse av og hvor de typisk debatterer og hva de kan, bare for å få slags bilde på dem (men hehehehe,  hvis jeg "stalker" noen så må dere ikke tenkte det verste alltid, det kan bare være en uskyldig nysgjerrighet bak og for å danne meg et mer helhetlig bilde, eller at jeg stort sett sitter på mobil og trykker inn på folks profiler med uhell:P  )

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...