Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke bootet pc etter å satt inn m2 kort


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skulle sette inn m2 kort i en pc, kjørte clean install rett på m2 kortet, etter innstall(klargjøring av w10) fikk jeg feilmelding kernel security check failure, vær gang prøvde også legge inn w10 igjen på vanlig hdd, men da fikk restarta pcn seg og gikk feilmelding om at noe skjedde under installasjonen,, prøvde da og ta ut m2 kortet for å se om det kunne være problemet, prøvde å legge inn w10 igjen, den restartet og samme feilmelding, tok ta ut usb med w10, prøvde å restarte, da ville ikke pcn boote engang, får ikke opp noe på skjermen etter en stund skrur den seg bare av. Kan det være strømforsyningen? Syns det virke rart da pcn ikke er mer en litt over 1 år gammel, håper på noen tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde et annet skjermkort, det gjorde at jeg fikk opp bilde og installert w10 uten problemer, så også at vga lampa på hovedkortet lyste med det gamle skjermkortet, men hva kan ha skjedd med skjermkortet? Er et 1080 ti xtreme aorus

Endret av jokolse
Lenke til kommentar

Ja, har fått løst problemet med m2 disken, etter at jeg byttet skjermkort, veldig merkelig, ja kjørte clean install fra minnepinne, ASUS PRIME B550-PLUS Hovedkort, AMD Ryzen 5 3600 Corsair Vengeance RGB PRO, .Kingston NV1 M.2 NVMe SSD - 2TB, Usikker på om det er skjerm kortet eller strømforsyning som er gåent

Endret av jokolse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...