Gå til innhold

Apparat som måler spenning og lager belastning?


Anbefalte innlegg

RaymondK skrev (3 minutter siden):

Skal kjøpe den som @Bjerknez postet i starten. Skal dra den ombord i båten og rundtomkring, så skal vi se hvordan den klarer seg :) Lyspærer har det nå med å bli ødelagt. Dessuten er det nå litt slitsomt å dra frem en hel juletrelenke om man har lyst til å teste med noe A. Mye rot i "EL-kofferten" blir det også :)

Merk at disse er beregnet for bruk innendørs. Det er ikke noe beskyttende deksel eller noe. Saltvann er nok ikke det beste den vet. :) 

men ja, den er billig og den funker. Men den tåler jo ikke stort da den ikke har noe beskyttelse. Alt til sitt bruk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 11/20/2021 at 8:43 PM, sedsberg said:

Dette er mer for "grovtesting".

Konge video! Når jeg en dag kommer over en beskyttet pæreholder som gjør at jeg ikke knuser pæra eller svir fingrene så blir jeg å lage meg noen :)

On 11/20/2021 at 8:33 PM, Bjerknez said:

Merk at disse er beregnet for bruk innendørs. Det er ikke noe beskyttende deksel eller noe. Saltvann er nok ikke det beste den vet. :) 

men ja, den er billig og den funker. Men den tåler jo ikke stort da den ikke har noe beskyttelse. Alt til sitt bruk :)

Hva om man dekker printkort og komponenter med plastidip?

Lenke til kommentar
RaymondK skrev (47 minutter siden):

Konge video! Når jeg en dag kommer over en beskyttet pæreholder som gjør at jeg ikke knuser pæra eller svir fingrene så blir jeg å lage meg noen :)

Hva om man dekker printkort og komponenter med plastidip?

Nja... jeg tror det skal mye til. Skal du bruke den i båt ville jeg kjøpt noe annet. Husk at denne blir veldig varm under høy last. Hele enheten er jo bare en slags motstand som tar opp alt gjennom varme. Derfor er viften der og den store kjøleribben. Dekker du dette med plastisip får du nok større problemer tror jeg. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...