Gå til innhold

Full forvirring om kutt i konsulentbruk under Stortingets spørretime


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thomas_H skrev (11 minutter siden):

Antagelig har de aller fleste allerede oppdaget kilden, fordi en i nærmiljøet er blitt syk. 

Det som slo meg da jeg så spesifikasjonene for appene (både den første fiaskoen og den andre (som faktisk ble brukt)), var: "Hva skulle jeg ha glede av en melding som sa at jeg hadde vært i nærkontakt med en syk person?" Spesielt siden jeg antagelig hadde hatt kontakt med ti andre smittede som ikke hadde en aktiv smitte-app – bortkastet prosjekt, helt fra starten.

Jeg ser at de har statistikk på hvor mange som har lastet ned appen, undres på om det finnes statistikk på hvor mange som nå faktisk har den aktivert. De aller fleste har, så vidt jeg har forstått, enten slettet eller deaktivert den.

 

Endret av Per Magus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Udugelige ledere bruker konsulenter for å ha noen å skylde på når det går galt. 
Og det er altfor mange - utrolig mange - komplett udugeliege ledere rundt omkring. Jeg fatter ikke at det i det hele tatt er mulig å finne så mange og plassere høyt opp.

Yrkespolitikere som ikke har rot i virkeligheten burde vært fjernet og aldri fått lov å sitte på Stortinget. Det er mange av dem også!

Lenke til kommentar
Xantippe skrev (8 timer siden):

Og det er altfor mange - utrolig mange - komplett udugeliege ledere rundt omkring. Jeg fatter ikke at det i det hele tatt er mulig å finne så mange og plassere høyt opp.

Det er ikke det minste rart; i "alle" organisasjoner så forfremmes man til sitt inkompetansenivå. Et typisk eksempel er Torbjørn Jagland som gjorde en god jobb som toer, men aldri klarte å være en ener.

https://no.wikipedia.org/wiki/Peter-prinsippet 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...